tirsdag 13. mai 2008

Noen nye bilder....

Sia potte! Har i butikken...

Solen skiner men litt kaldt her i dag! Men så lenge plantene står så er jeg glad!!


Ei lita linse lus!!

Om få dager får jeg min bunad..Her er skoene jeg har arvet av min svigermor. De er gamle og det syns jeg er så gøy!!

Som dere sikkert har forstått er det nesten umulig at noe ikke kommer inn i huset bare 5 meter unna en interiør butikk! Her er noe(masse) av det!!! (ps påske eggene er for fine til å legge bort..)





Butikken og nyheter...




23 kommentarer:

Anonym sa...

Så mange fine bilder:)
Snart er det 17.mai, blir vel kjekt med en flunkende ny bunad kan jeg tenke meg. Du må legge ut bilder av den når du får den:)
Og for ei søt lita linselus;)

Ha en fin dag!
Klem.

Anna Lisa sa...

Så mykje fint det er å finne i butikken din. Skulle ønske eg kunne komme en tur innom og besøke den. Masse eg drømmer om der. Men bilda gir meg inspirasjon og det er da noe:)
Vi har forresten en hund som heter Lukas:)Så at du har en kvalp som har samme navnet. vår er en Pointer, en ekte jakthund. Min mann er hunde intrisert, men dei bor ute i hundegården og er aldri inne her i huset. Eg er allergisk så det går ikkje. Men hundane hans har det godt i et oppvarma hundehus med masse plass rundt om å boltre seg på. Så dei har det godt. Den andre heter Kalle:) Ha en flott kveld. Klem

Anna Lisa sa...

Hei igjen:) Sitter ved pc`n nå så derfor mega rask til å svare..hehe

Eg bor i Volda..Vet du kor det er?
Og jobber som butikksjef på Princess interiør. Koselig arbeidsplass, med masse fint interiør, dyner, gardiner osv. Men klart, ikkje alt er slik eg kan tenke meg å ha i min heim. Snakket akkurat om det i dag med en venninne som kom på besøk at min egentlige drøm er å drive en interiørbutikk som inneholder både gamle og nye ting...Der man kan kose seg saman med kunder og prate lett over en kopp te eller kaffi...og kansje lage vaffler også innimellom..tjihi... Det er min drøm:)...Klem til deg!!

Lena sa...

Masse flott å la seg friste av...
Det blir flott med ny bunad - det står på ønskelisten min også!

Anna Lisa sa...

Ja...du har virkelig gitt meg noe å tenke på...blir nok liggande i senga i kveld og planlegge i detaljer kor drømmebutikken min skal sjå ut:) Praktisk å ha det heime, kansje eg får til det en gang, da slepp man så mykje utgifter som du sei...Skal tenke og gruble litt på det. Akkurat nå blir det baby og sånt som opptar meg. men en dag er eg kansje klar til å starte...For å være heilt ærlig er det nok mest selvtilliten som holder meg igjen..er redd for å ikkje få det til osv...NEi nå må eg tenke positivt på dette prosjektet,og få det til en vakker dag. Har besøkt slike butikker siden eg turde å ta buss sjølv ned i sentrum av Reykjavik(der eg er oppvokst) og da var eg ikkje gammel..Huska spesielt ei butikk eg forguda,Butikken het TANTE FRIDA, der kunne man gå å nyte synet av gamle blondekjoler fra oldemor, gamle parfymer, serviser, gamle møbler,gamle dukker og vogner, allslags ting ja..husker eg gikk stille inne i butikken og bare nøt synet og lukten....husker der var mange rare hatter fra oldemorstid og smykker...butikk å drømme seg vekk i, en butikk som virkelig ga meg svar på kenn eg var.....
Huff som eg skriver..plager sikkert livet av deg eg nå...hehe..
Kjekt du vet om Volda da:) Er du innom må du bare si i fra;) Linker til deg eg også:) Klem

Anna Lisa sa...

Ja...der sa du noke:) Eg har jo fri eit år nå fra jobben så da kan eg faktisk ta meg litt tur hit eller dit. Har liksom tida til det...Skal jammen kome ein tur når det passer for både deg og meg. Du bor vel nært kristiansund?
Det gleda eg meg til!!! Klem

Anna Lisa sa...

Takk til deg:) Vi snakkast!! Klem

Heidi og Cathrine sa...

Mange flotte bilder å la seg friste av igjen :O)Bildene dine får meg ofte til å drømme om større plass i mitt Bryggerhus.. ;o)Men foreløpig blir det dessverre bare med drømmen :O)
Så spennende med ny bunad da! Min blir flittig brukt i år. Skal i 5 konfirmasjoner og et bryllup. Greit å ha bunad da ;o)
Klem

Cathrine sa...

Masse fint du har fått inn..Hva tar du for "hengepotten" håper du skjønner va jeg mener her,hehe.Ha en fortsatt fin kveld

Tiril sa...

Masse fine bilder fra heimen og butikken din, blir slik hos meg og , drar hjem både til meg og ungene, og ettersom jeg har holdt på i over 20år, er det ikke lite i skuffer og skap.
Tror jeg har seng klær til et lite pensjonat snart.
men slik er det vel hos de fleste , tror du ikke.
Jeg har to som spiller i korps, så de får ikke bruke bunadene på nasjonaldagen, det er litt synd, men hva er 17mai uten korpsmusikk...
Ha en fin uke.
Klem

Elkupp sa...

Hei du! Nå har vi også laget oss blogg. Eller rettere sagt vi prøver å lage oss blogg... Hilsen mannen din:-P

Merethe sa...

Er dessverre under 20;( Men det er lov å håpe. Slipper å fyre iovene, er kokhett oppe på stua;)

h.espe sa...

Ja, her var det mye vakkert du, fristelsene står praktisk talt i kø.....!!

Herlig onsdag til deg!

Karna sa...

Klart du må snope med deg noe hjem, så mye fint som du har i butikken din....Jeg er spesielt glad i Covent Garden produktene, jeg hadde sikkert hatt huset fullt av disse godsakene hadde jeg hatt butikk er jeg redd...

Kine sa...

haha,hvis jeg hadde hatt en interiørbutikk på tomten her,så hadde det vel sett mer ut som interiørbutikk INNI huset;)
Masse lekkert som frister noe inni ........!Men du,Green Gate boller og ting og tang,finnes det på noen nettbutikk?Syns du skulle startet opp det jeg,kun til ære for meg*lol*
Ha en kos onsdag:) *klæm*

marita sa...

Her var det mye vint gitt.... gleder meg til å komme.Når det gjelder voksdukene skulle jeg gjerne ha gitt deg målene på forhånd , men jeg har enda ikke bestemt meg hvilke farge eg skal velge ...vil se dem i real life... vist du skjønner.

Koslig med ny bunad til 17 mai da.... jeg kjøpte meg også bunad i voksen alder.

Har jobbet noen år i gardin butikk , og da blei det mye nye gardiner... så at det kommer ting inn til deg fra butikken har jeg stooor forståelse for.
snakkes i morra!!!!

ChatrinesLiving sa...

Om jeg hadde vært naboen din, så hadde det kommet en del i mitt hus også ja;)
Masse fint!!!
Er ikke fullt så bekymra for mine blomster, de trives godt inne på kjøkkenet...;) I dag er det knall-vær, men det har visst meldt sne til fredag igjen...akk å stønn...
Men jeg satser på at sommeren bli knall etterhvert!:)

Så i dag skal jeg til byen å shoppe, å nyte finværet!!!

Ha en super dag!
Klem fra chatrine:)

Aina sa...

Takketakk, er heldigvis sprek i svangerskapene så alt er bare gøy, to gutter blir nok travelt... og høylytt!
Satse på eget fotball lag kanskje;-P
Lekre bilder, du har det så flott, både i huset og i butikken.

Klem!

LoneK sa...

Hehe kjenner til at det er fort at litt mye nytt blir med inn i stedet for å bli solgt i butikken ja.... Men artig er det, og "fin reklame"

Hadde du vært nærmere meg hadde jeg nok blitt stamkunde til deg du har bare så mye fint.

Ha en fin 17. Mai og gratulerer med bunad.

Magdalena sa...

massevis av flotte bilder! påskeeggene er bare dekorative, fattigmannsssølvet sart og fint... vakre bunadsko og søt linslus... kunne ikke bli bedre! klem~~

Min Verden sa...

Jeg blir helt "gal" når jeg ser bildene. Skjønner ikke at du orker å selge noe :) *sukk* Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg sier det allikevel igjen - vakkert - vakkert - vakkert. Du er også veldig flink til å sette opp utstillingen. Det er noe varierende fra butikk til butikk. Ha en fin dag. Kos deg med butikken din. vi får vel se deg i nybunaden? Hanne

Tyra sa...

Hei igjen! Så flotte bilder, og så søt den linselusa var, da!!
Jeg har sendt deg en mail:0))
Hilsen Cathrine

liven sa...

Så fine bilder!! Liker så utrolig godt de blomsterpottene øverst opp her!!
Ha en fin kveld!!


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!