fredag 18. september 2009

Masse nytt!!!


Her har jeg dekorert ett stett fat!!


Her ser dere det litt nærmere på hva jeg fikk inn...



Nye tekstiler, kapper, gardiner, duker, løpere og servietter!!



Kort på plate med masse nydelige motiver!!




Nydelig liten balje til å ha planter etc i!


Jeg kjemper for å plassere som vanlig!

Mye fra jeanne d`arc living i sort! Utrolig fint. Blomsterpotter, kammerstaker, kort,stettfat,esker, hjerter, klips,såper,adventstaker og mye mere!!






Dekorering av det sorte.. Kjempefint sammen med sølv!



Såper i metall eske, i en nydelig skål.



Adventstaken... Lit tidlig ja! Men den er her!




Mange nye t-lys staker i glass til høstmørket!


Nye tekstiler fra Jeanne d`arc living, t.o.m juletreundelag,julestømpe og nissepose i hvitt;0)


Søte esker og ett nydelig vattert teppe fra JDL



Litt av hvert..



Da er det endelig helg igjen!

Bloggen er på vei til å bli bedre! Takket være Mari!! Hadde aldri greid dette uten henne!! Men det er noe som ikke stemmer. Den er OK på Mozilla men ikke Eksplorer... Strever med å slette bilder så det ble to av ett her! Skal jobbe mere med bloggen i kveld!
Ønsker med dette innlegget alle en god helg!

Klem fra meg!




11 kommentarer:

Magdalena sa...

sååå mye fint!! utrolig flott zink...... sikle-sikle...

ha en god helg!!

magny

Nostalgia sa...

Så utrolig mye flott ! Skulle gjerne ha vært der og sett med egne øyne.

Ønsker deg en deilig helg !
klem, Nostalgia

Lenas hjem sa...

Så mye fint du har fått inn.:)) ha en flott helg.

Lena

Just a Little Vintage sa...

Åååååå så mye lekkert!!!!!! Kunne sikkert kjøpt med meg hele butikken;)!!

Riktig god helg!

Klemmer!

lisje astrid's husblogg sa...

Du har så utrulig masse fint i din lille butikk!Har drømt meg vekk mange ganger hos deg!!
Også huset ditt er til stor inspirasjon;)Love it!
Er sjølv ny blogger,men har lenge følgt deg.
Du er utruleg flink!
God helg til deg:)

Hulda sa...

Nyyydelige ting! Jeg falt veldig for de kortene som du sa var på en plate. Hva koster de?

Hulda sa...

Det er de kortene i den ovale krukken jeg lurer på..

Guttemamma sa...

Du og du,så mye fint!! Herlig bilde av deg og!! Hva koster det juletreunderlaget fra jdl??? Det hadde vært noe...klem

Heidi sa...

Jeg var så nær, men så fjern her om dagen... bilhavari 1,5 km fra din butikk! Max uflaks! Den kunne vel heller havarert på tur hjem :-P

Vel, jeg kommer iallfall tilbake! D e sikkert!!!! :-)

Kjempefine saker du har fått inn! Det er bra med litt kontraster til alt det hvite, det trenger vi:)

God helg til deg!! :)

Klem, Heidi.

Mitt hvite hus sa...

Så mye flott du har fått inn... blir lett kjøpesugen kjenner jeg... God helg.. Klem Kerstin

Kreative drømmer.. sa...

sikle, sikle ;) hehe! Herlig! God helg!


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!