mandag 27. september 2010

Saueskinn nr 2!!

Har fått sauskinn dilla!!
I går havnet skinn nr 2 i stua!!!
Jeg syns de er så herlige. ikke er de bare nydelig ,men veldig godt å ha i sofaen!
Ikke røyter de heller!
Så i går ble det ommøblering på sofaer og puter:0)
Koser meg med en stue med normal størrelse!
Der det er plass til å flytte om litt!
Vi har endelig fått veranda utenfor påbygget, men mangler rekkverk og omramming rundt veranda dør:)
Vi er så heldig med været for tiden!
Nydelig sol i dag og rim på bilene!
Nå er det høst!!
Her er det første skinnet jeg kjøpte lørdagskveld!

Skikkelig fornøyd!
Sjekk siden hennes her Kvalvik gård.

Nydelig uke ønsker jeg dere!!

5 kommentarer:

Hege sa...

Nydelige skinn!!! Jeg falt veldig for nr.2 jeg da, men det mørke passet utrolig godt på benken din! Skjønner godt at du nyter stor stue ja, jeg ønsker meg også..... Vår har bare plass til to stoler, tv og soffa, og da er det FULLLLT!!! Skulle gjerne hatt litt gulvplass og luft mellom møblene.

Nydelige bilder! Nå skal jeg sjekke ut linken du la ut;)

Ha en flott dag!

Franske drømmer sa...

Lekre bilder! Kunne flyttet rett inn i hjemmet ditt ;)
Hehe!

Simones Country Home sa...

Heia.

Åh så fine de skinnene er da, skjøner godt du tar inn de der ja. ;o)

Ellers fine bilder, det blir så flott hos dere.

Klem Simone ;o)

. sa...

Heisan. Eg la meg til som følger på denne spennende bloggen. Ha en fin dag.

Anonym sa...

ma sjekke:)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!