mandag 11. oktober 2010

Falby krus og asjetter KOMMET!!

Endelig kom varene fra FALBY!
Rimelige og nydelig farvekombinasjoner!
Krus 39,-
Det er også kommet fat, kakebokser , kurver og flispledd!!
Her er alle blandet noe jeg syns er så stilig!!
Supermor, superfar super søster, superbror, kaffesøster og hjertevenn!

Så kom det Container strømper, strømpebukser, tunika, bolero og undergensere!!
Slottslysene i hvit, hør og kreme er også endelig på plass! Dette er de beste kronelysene jeg har brukt!!
Ønsker alle en nydelig kveld!
I morgen åpent fra 17-20;)
Velkommen:)

7 kommentarer:

english-style sa...

przepiekne jak zawsze ,kolory cudo.
pozdrawiam i zapraszam na Candy

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Å, - så herlige krus!
:)

Livet i Fattighuset sa...

Urkule saker! Skikkelige morsomme farger og mønstre. Takk for titten :-)

Marie

Ruths datter sa...

Fargerikt og humørfylt.
klem

Frøken Jægers Hus sa...

Se her ja! Enda en søt butikk:) Takker for alle gode ønsker:) Tenke seg til.. når tiden strekker til skal jeg komme tilbake til din butikk! Gleder meg!
Klem, H

Anonym sa...

elsker disse krusa
må kanskje ha noen av de nye også

Linda sa...

Ååå jeg har så lyst på de krusene, men får ikke tak i de i nærheten. Sender du?


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!