tirsdag 8. mars 2011

Endelig:)

Endelig ble det ett innlegg på denne bloggen også!
Her blitt så ivrig på hytte bloggen at jeg glemmer denne litt!!
Se her
Denne uken er det 30% på disse co2 toppene:
I forrige kom det varer fra Jeanne d´arc living...
Nydelig voksduk med dette herlige motivet:



Finnes også i gardiner, gardinkapper og puter:)

Fra før hadde jeg fått masse varer fra Dommo By Gavor, som dette nydelige brettet som passet så godt inn i kjøkkenet da jeg liker kontraster:) Blomster potte og kunstige potteroser er også fra Låvebutikken:

I dag kommer to paller fra blomingville, og jeg venter på masse fra bruka!!
Gled dere, masse nytt hele uken!
Ha en fin tirsdag!!
Klem fra meg!!

2 kommentarer:

vår lille verden sa...

nydelig de 2 toppene!Hva er prisen?Sender du varer også?

Beth sa...

Såå lekre sommertopper?


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!