lørdag 21. april 2012

Så mye som skjer!!

Det er vårvær her hos oss og jeg er så i 100:) Det skjer så mye rundt meg og jeg vil komme med nærmere info snart!! Har hatt fri dag i går og i dag!! (Kjedelig!) Men jeg har fått tatt fatt i huset inne og ute!! Her nye kurvpotter og lykter vi fikk før helgen!!
Også utenfor har jeg pyntet opp!! Så sommerlig med engang!!
Vi har fått masse nye varer i det siste:) Utrolig mye fint å finne hos leverandørene og mere nytt kommer hele tiden!! Elsker nyheter!!
3 av de 14 forskjellige voksduker vi har nå!!
Masse nye puter og kopper:)
Og så til slutt.. jeg har klippet vekk ALT håret!! Det gjorde veldig godt, kjempegodt nå som vi går mot sommer!!
Takk til alle som feiret 4.5 år sammen med oss denne uken! Nå er vi klar for mange nye år og mye skjer fremover så følg med!! GOD HELG!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hei på deg.du er no aldeles skjønn med kort hår.jeg vil takke for god service da vi var innom butikken ons,det var så mye lekkert der,vi snakket om hvor hyggelig det var på veien hjem.vi kommer nok tilbake snart.ha en fin lørdagskveld. mange gode klemmer fra trøndelag.hilsen alfhild.

Sivs verden sa...

Spennende:) Var innom butikken igår og det var så mye fint!!:)

Klem

♥ Helen sa...

Kjempefint, og hårfrisyren også :)

Anonym sa...

Hei! Takk for super service..... Spennende, spennende å følge med framover.....

Mvh, Bente

Christinas låvebutikk sa...

Såå koselig at dere har koset dere Alfhild! Velkommen tilbake!! :)


Takk Bente! Ja vi gleder oss bare til fortsettelsen!!

God helg!! :)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!