søndag 9. juni 2013

Tur til Riviera Maison... En opplevelse for interiør intresserte som meg!!!!

Forrige uke reiste jeg og mannen til Nederland for å oppleve Riviera Maison sitt showroom på over 1000kvm! Det var en kjempeopplevelse og jeg gleder meg allerede til neste gang! Nå tok vi inn høst og jul kolleksjonen som var noe av det fineste jeg har sett, de som har vært RM forhandlere i lang tid kunne si det samme!! Unik og masse fint! Gled dere!! Jeg fikk også møte Hank, sjela bak hele Riviera Maison konseptet! Stort for lille meg å få møte han!! Som dere forstår så har dette vært stort for meg, startet opp som hobby for 6 år siden nå to store butikker med de beste leverandørene! Nå kan ikke butikkene bli bedre på hverken interiør og klær :) By Timo kommer også til oss :) Merkene vi fører står i venstre kolonne her og det sier seg selv at jeg er stolt over dette... Kjempeglad for å få føre dette i mine butikker!!

Ingen kommentarer:


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!