tirsdag 20. mai 2008

Utfordring!

Fikk ei utfordring av Drømmen om en eplehage, her kommer den:

1. Hvilken tre navn går du under:

Mamma
Du
Kikki

2. Tre ting som skremmer meg:

At det fins mennesker som kan skade barn.
Kreft
Huggorm!!!

3. Nevn tre ting du ofte/helst har på deg:

Mobilen
Ullsokker
Anti rynke krem.....

4. Tre sannheter om deg selv:

Litt for ærlig.
Litt for mye støv på hjernen
Elsker hver tid jeg tilbringer i interiør butikker og spesielt min.

5. Tre ting du gjerne vil ha:

Millioner
Større butikk
Større hus (blir aldri stort nok!!)

Jeg utfordrer så 4 stk:
Britt Inger
Merethe
Anniche
Tulipaner og krystaller

5 kommentarer:

Vera sa...

Tusen takk for at du tittet innom meg!
jeg er stadigvekk innom å kikker på bilder fra butikken din!
du har utrolig mye lekkert!skal komme innom deg hvis jeg skal forbi!ikke usannsynlig...du er vel den som ligger nærmest av dere i blogglandia;)
ha en fin uke!
klem fra vera

Drømmen om en eplehage sa...

Flotte svar, Christina!

Ha en fin kveld, klem.

Britt Inger sa...

Jepp utfordringen akseptert, hehe.
Skal prøve meg nå!
Klem:)

Tulipaner og krystaller sa...

Hei. Tar selvfølgelig imot utfordringen. Bare artig det.
Flotte svar på dine spørsmål.
Ha en fortsatt flott uke.
Klem Marit.

Merethe sa...

Da har jeg tatt imot utfordringen;)
Klem...


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!