onsdag 2. juli 2008

Før og etter gang... Og nyheter...

Her kommer endelig ett innlegg:
Beklager alle som har ventet på nytt innlegg... Travelt vært både her og der i det siste!!

Jeg er så fasinert over alt det fine som finnes på deres blogger at jeg fikk en ide om å få til ett helt hvitt rom. Gangen har jeg aldri likt så det ble offeret for malerkosten!! Her er resultatet!
Gangen før...

Gangen etter:

Nye puter og mere kommer;0)

Engle lampen er i butikken igjen...




Har fått inn sååå søte kort i mange varianter og fyrstikkesker, og fadervåret på ett nydelig ark med engler.... Noe fra Green gate kom også.




Takk for alle fine ord.. Kommer sterkere tilbake med kommentarer!!

15 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Hei Christina
Wowww, for en makeover du har gjort i gangen,den ble knallfin i hvitt:-) Og de flotte putene og nytt stasj med engle kort, romatisk og koseligHmmmm,lurer på om jeg skal å løs på min møbler i gangen når ryggen er bedre!!!

Ønsker deg en fin og sommerlig uke!!
Klem
Linda

Merethe sa...

Hei og hopp!
Fy søren så fin gangen ble, ble jo som et nytt rom jo:)
Malte du benken også?
Har akkurat vært på sirkus sammen med Sunniva vi nå, kjempe koselig!:)
Ha en fin sommeruke!:)

Klem fra Merethe

sa...

Oi oi oi :-) Ikke rart DU har vært travel! Dette ble jo bare helt aldeles nyydelig!

Ha en fin kveld videre ;-)

My home is my Castle sa...

Wow... Helt nydelig ble det !!!

Klem

anneskreative sa...

Hei!
SÅ lekker gangen din ble,,,,moro med slik forandring,,,,og å gjøre en jobb når det syntes så godt.
Gratulerer.
Anne

Anne sa...

Er det mulig det er samme gang ???
FOR en forskjell..., nei gi meg et spark i RÆ*** du !! så jeg kommer igang med min jeg også. har jo skrevet om det nå i månedsvis, men sitter fremdeles med fargekartet i fanget. Varierer mellom lyst grått, og egghvitt og tro det eller ei... grønt !!

tinemor sa...

Velkommen hjem fra ferie!
Og som du ahr stått på etter at du kom hjem!!
Masse lekkert i butikken og for en herlig makeover du ahr gjordt i gangen!!!! Ikke bare veggene er blitt hvite, men alt. Så lyst og lekkert!!! I love!

tinemor sa...

Her gikk det fort i svingene.... mener jo har, ikke ahr... ;-)

Jorunn sa...

Oj, dette ble jo kjempelekkert! Snakk om ekstrem oppussing :0) Må være kjempehyggelig å komme hjem og bli møtt av en så lys og trivelig gang *misunnelig*

Gunnemor sa...

Hei. Så fin gangen din ble. Det kaller jeg "Extreme makeover" og så har du så fin butikk. Skulle gjerne vært der en tur, men litt langt kanskje for en dagstur! Stavanger-Frei-Stavanger? Har en tremenning der oppe. Kanskje hun kan snope litt å ta med neste gang hun skal besøke meg? Ha en fin helg!

Britt Inger sa...

Hei!
Så fin den ble:-)
Kan`kke tro det er same gangen:-)
Kos dere i finværet.
Vi(jeg og Oliver) koste oss iallefall på sirkus i går sammen med Sunniva, Merethe og Noah.
Klem.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Lekkert Christina! ..for en jobb, skal si du har stått på, men det er verdt det for nydelig ble det! Har tatt fram malerkosten selv her i helgen, alene i huset så da er det håp om å male uten at familien og husdyr blir hvitflekket både her og der he he.
Ha det godt
klem

liven sa...

Det er så nydelig hos deg at jeg blir stum!!!

Du står på og får det så flott:O)

I dag fikk jeg låne med en katalog fra greengate fra en butikk her!!
Der kunne hun bestille det jeg ville ha......
Så nå blir det mer lysblå ting på meg!!

Ønsker deg en flott helg:O)

Fabrikken sa...

Oi, for en forskjell det ble :) Knallfint. Min favorittfarge er også hvit, som så mange andre bloggere, hehe :)

Unknown sa...

hoi, så fint det ble med platt utenfor låven, gitt! der så det jammen koselig ut. håper å få tatt en tur før sommeren er over.
klem fra smøla.


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!