fredag 16. januar 2009

God helg til dere alle!!!

Snart messe!! Gleder meg til masse og få se alt det nye som kommer for våren!!

Har fått vasket til helgen og sunket ned i sofaen!! Endelig helg! En ren nytelse å ha fredagskveld!!


Var å kjøpte meg bladet Tove på narvesen!! Det var kjempekoselig og masse fint!

Fikk disse awardene med Kari! Tusen takk det var virkelig en ære!!! Skal gi den videre til:
Drømmen om en eplehage
White vintage
Guttemamma
Har samlet de her jeg da!!

God helg alle sammen!
Takk for koselige kommentarer!!!
Klem!

11 kommentarer:

Guttemamma sa...

...."som jeg fortjener", vet ikke hva som gleder mest,utmerkelsene eller de gode ordene dine!! TUSEN TAKK,varm klem

Anonym sa...

Masse fint... Regner med vi får se mye fint fra messa. Kos deg i helgen.

Guttemamma sa...

Målløs...og tar med meg ordene dine til en "regnværsdag"...har jo de og!! KLemmer...

Tulipaner og krystaller sa...

Hei igjen.

Tok deg på ordet og kjøpte det nye interiørbladet "tove".
Likte det veldig bra. Så takk for tipset.
Ellers mye fint hos deg som vanlig.
God tur til messe.
Ønsker deg igjen en riktig god helg.

Klemmer Marit.

Tulipaner og krystaller sa...

Forresten.....

Gratulerer med alle awardene.

Fortjent altså.

Emmas Verden sa...

God helg Christina :)Jeg har også kjøpt Tove..masse fint :)Nydelig reportasje Lantlif Anette hadde..Kos deg i helga!!!Klem Anne ;)

Tove sa...

Skal tru om eg nokon gong kjem meg til butikken din... Ser heilt paradisisk ut.... Ynskjer deg ei god helg!

Du må forresten stikke innom bloggen min, jubileum på gong!

Mitt hvite hus sa...

Gartulerer med alle awardene.

Nydleig ting du har i butikken din. gleder meg masse til vårtingene kommerO=)

Nyt helgen
Klem Kerstin

Heidi-anitha sa...

Tusen tusen takk snille deg.. Bare tankene dine om å " like" min blogg varmer langt inn i hjerterota.. tusen takk for de vakre awardene.. De er virkelig deg fortjent..

Håper du har gode dager i butikken!

Stor klem..White vintage

Rose Love sa...

Hei ! Så flott butikk og hjem du har! Blir nesten missunnelig!
God helg!

Prinsesse Elin sa...

Å så mye fint du har tatt inn i butikken. Det er så kjekt å se hva som blir tatt inn. Jeg har en ønskeliste lang som et vont år. he he
Det jeg egentlig skulle var å komme innom for å ønske deg en god helg. God klem fra Elin:O)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!