onsdag 26. august 2009

Prosjekter!!

Stuen før malingsrunden! At tapeten skulle gulne så mye ante jeg ikke!
Før:

Etter:

Før:

Nå er den HVIT!! Men fy for ett arbeid! Glad jeg har en tålmodig mann!
Etter:

Skapet i gangen er blitt plassert og endel har havnet inn i det!!


Kjenner at etter 5 år med restaurering at jeg begynner å få nok av prosjekter! ( Men har noen ideer fortsatt!!) Nå blir det en pause for en stund!!

Det er kommet masse fint allerede og mere kommer hver uke fremover!!
Velkommen innom for en titt!!;0))
Klem fra

12 kommentarer:

Helene sa...

Ble kjempefint. Stritt når det står på, men veldig gøy når du er ferdig og resultatet blir så bra :o))

Anniche ♥ Annas Rom sa...

OMG! Det var akkurat sååååå fint som jeg trodde det skulle bli - som et nytt rom , og tingene kommer så mye bedre til sin rett :))
Føler meg forresten bitte litt skyldig i det prosjektet der !! Men himmel og hav så kjappe dere er altså - her i huset tar det jo 5 år å male en vegg . Hils JI og si at han har vært superflink!!! klem

My home is my Castle sa...

Sååå koselig og nydelige du har det :)))
Veldig moro når resultatet blir som dette ;)

Klem,Kari

Hulda sa...

Du har fått det så flott! Herlig å ha malt stua, kan jeg tenke meg. :) Vi var heldig og hadde ikke flytta møblene før vi malte, så alt var tomt. :)

Verandasol sa...

Så lekkert det ble! Lyst og koselig du har det hos deg :)

Floweline sa...

Så utrolig mye lysere og helere det ble, knallfint :-)

bikim sa...

Love the work and changes you've done! looks great! night night,
Rosa

Tove E sa...

Det ble kjempe fint:)
Heldig du som er ferdig;)
Ha en fin uke.

Mitt hvite hus sa...

Dette ble jo ikke noe annet enn nydelig... så fint du har det hjemme hos deg...

håper dagen blir bra..
Klem Kerstin

Christine Louise sa...

Så utrolig flott du har det :)

Klem

Loppe Leah sa...

Så fint du har det hjemme:) og så utrolig stilig det sorte skapet ditt er.. kjempefint når det er malt hvit inni :)

MODERN COUNTRY sa...

Himmel for et lekkert skap!!! Dån..Og kjempelekkert i svart. Så flott kontrast til det hvite og dekorasjonene kommer så godt frem i det. Du altså..


Aina


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!