tirsdag 4. mai 2010

Rosemunde i butikken....

Herlige cardigan og lange singleter med blonder kom i dag!!
Denne er så nydelig å ha utenpå rosemundetopper og andre topper!
Nydelige detaljer og silke...
Rosa..
Beige...


Velkomme innom for en titt!!
Flere typer og modeller kommer etterhvert...

Lille "silje" er så skjønn....
Herlig liten "vill" pussi katt!!

Ny butikken har fått gulv og straks vegger...
Håper den blir ferdig snart!!! I mens bestiller jeg mye nytt... (hehe!!)
Ønsker alle en nydelig dag!
Klem fra meg!

2 kommentarer:

Hulda sa...

Mye fint i butikken din, også klær. Så nydelig lille Siljepusen er. :) Veldig søt der hun ligger på den hvite puta.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

JA det var kjempe koselig å møte deg også.. Likte meg kjempe godt i den søte butikken din :)

Gleder meg til å se når den blir ferdig.. da kommer jeg igjen :)
Gleder meg allerede :)
Så glad at jeg kjøptre skålen.. så fin vetdu :)

Ha en fin kveld du også :)
Klem


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!