mandag 18. oktober 2010

Hytte tanker....

Ser på hytter, hytte tips etc hele tiden!
Tomten er kjøpt og vi er gira på å begynne snart:)
I går kveld sendte ei meg en link på denne leverandøren...
Denne er stor og inneholder mye mere enn den under og ikke nok med det: MYE billigere!!
Tro det eller ei!!
Hjemme har vi hvitt hus med rødt tak, på hytten vil jeg har noe annet!
Hva syns dere??
Denne er også fin men man må gjøre alt for å spare inn der det spares kan!!

Så nå er det sendt inn tomtekart og venter på tegning med den øverst på tomten!
Kjekt!! Innvendig i hodet mitt er ferdig:)
Mye nytt i låvebutikken og mere er på vei....

Ha ei fin uke!!
Klem fra meg!

6 kommentarer:

Tina sa...

Åj så spennende! Hyttebygging er både gøy og spennende. Jeg er mitt oppi det. Ferdig utvendig vi da! Tegnet den selv. Har fått tips på solhytta i etterkant. Likte dem, litt anderledes hytter, kanskje! Hadde jeg vært deg, ville jeg hatt en annen stil på hytta enn hjemme, du skjønner jeg prøver på det i hodet mitt, men det er jammen ikke enkelt. Men gleder meg uansett til å innrede! Masse lykke til:)))

Beth sa...

Mange fine hytter å velge mellom. Viktigste er vel å finne en som passer perfekt til både tomten og familien som skal bruke den?
Og så må man tenke vedlikehold, oppvarming og ikke minst rengjøring! Ikke hadde jeg orket å gå i gang med vaskebøtta i en alt for stor hytte. Det ville jeg hatt som et fristed og derfor hatt det så lettvint som mulig...
Men når sant skal sies så er ikke jeg noe hyttemenneske heller da...

Lykke til med planleggingen, dette blir helt sikkert et spennende prosjekt!:-))

Mitt hvite hus sa...

Så fint det er blitt her hos deg...

kjempespennende planer dere har... en koselig tid med planlegging og sikkert masse tanker..

klemmer 0)

Mitt lille hjørne sa...

Hytta på det øverste bilde synest jeg helt klart var den fineste!Og om den er billigest også så :))
(Hva slags hytte er det forresten?)
Lykke til hytteprosjektet :)

Lilljekonvall sa...

Hei,hei :)
Vi har brukt det siste året på hyttebugging: Auroramodell fra Saltdalshytta- og er UTROLIG fornøyde med de altså! Alt fra planlegging,tegning,fabrikken,transport,levering,oppsett og telefonsupport og service i etterkant , har vært EKSTREMT bra. Så gå for Saltdalshytta:) er min klare anbefaling,dere vil ikke angre. Vi bygger i Osmarka/Steinbakken hyttefelt ,rett ved Fosterlågen -hvis du er lokalkjent,hvis dere vil se den live ,så er det bare hyggelig!
Beste hilsen,
Lilljekonvall

Anonym sa...

Så spennende med hytteprosjekt
Lykke til med alle valgene


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!