onsdag 29. desember 2010

5 dager fri....

Har vel aldri hatt så lang juleferie på 3 år:))
Godt var det ,men det skal bli godt å komme på jobb igjen i dag!!
Har fortsatt 50% på en mengde varer! Salg på Container, Avoka, rosemunde , maileg og julepynt fortsetter i dag!
Åpent fra 13-15 i dag og i morgen!
Nyttårsaften litt usikker enda om jeg skal ha åpent eller ikke!!
Fri dagene har gått til å tenke på vår/sommer varer.. Mye skal forberedes da jeg har ny butikk og masse skal taes inn av interiør og klær!!
Gled dere..
Her er en smakebit:
Nytt år står for tur...
Tok inn disse tekstilene i høst med tanke på vår...
Rosa, lille og hvitt....

Herlig tid i møte!!
Velkommen innom i dag og i morgen 13-15;)
Ha en fin 5.juledag!!:)))

5 kommentarer:

Anita sa...

Såå fine ting, den sengehimmelen var HELT super :0)) Godt med fri ja, kunne hatt fri HELE tiden jeg.. Kos deg både på jobb og i fritiden! Klem!

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei.

Har du flere maileg-nisser, og er de 50% på?
Har prøvd å sende deg mld flere ganger tidligere ang noe jeg ønsket å kjøpe fra butikken, uten å få svar. Kan ikke du sende meg en sms når du ser denne kommentaren da, så får jeg høre om du har noen igjen. Har fremdeles ikke bil, så jeg orker ikke å ta bussen utover hvis det ikke er noe mere igjen av nissene :)
Godt nyttår til dere!

Klem Anita

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei.

Jeg sendte til riktig nr, men det er jo fort gjort å glemme hvis man har mye å gjøre. Har gjort det selv jeg noen ganger ;)

Kunne tenke meg å vite priser og str på nissene. De små eller medium.
Klem Anita

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Ok. Jeg skulle hatt et lite nisse-par, da blir det 199,- for begge ikke sant?
Og en som er litt større. :)
Kan jeg sette inn på konto? Og du kan event sende nr på sms. Så henter jeg en dag over nyttår. Vet ikke helt når jeg får det til da :)
Har lyst på nisser med litt blått i klærne om du har :)
Klem Anita

Skal forresten Marius feire bursdag? Kanskje vi kan slå sammen bursdagen?

Blonder og perler sa...

Deilig med noen dager fri, ja..men dagene går så altfor fort. Jeg fikk noen ufrivillige "fridager" før jul, da ryggen streika. Da savnet jeg jobben virkelig..godt å ha en jobb å gå til, ellers synes jeg fridagene liksom mister litt av verdien.
Nydelige ting i butikken din, ja..likte spesielt de runde putene - lekre.

Ønsker deg et riktig godt nytt år.


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!