tirsdag 1. mars 2011

Her kommer noen bilder av nyheter!

I dag kom det duker, løpere og kapper....
Bandt alle farver er det fint med hvite tekstiler....
Og så dette... Har ventet å gledet meg veldig til nye Green Gate kom...
Dette servicet passer så godt hjemme som på feriested!
Friske farver og herlig porselen....
Lyseblått og dette kan matches med de fleste servicene..
Tepper, duker, kjøkkenhåndkle og brikker.
Blått, lys blått. gult, og med stjerner.. Så fine sammen;)
Har aldri hatt så stort utvalg av Green Gate som nå, noe jeg syns er viktig!
Hyllene kuver seg... hehe!


Litt fra butikken i dag!
Endelig har jeg en etterlengtet fri dag! Ikke mange av dem når man er selvstendig!!
(har vel jobbet i dag også ,men hjemmeifra!)
Ønsker alle velkommen innom denne uken for å se de stadig innkommende nyhetene:)
Herlige mars!
Klem fra meg!

3 kommentarer:

Silje Mari sa...

Så hærlig med nye vårfarger:) Skal definitivt ha meg noe av stjernemønsteret og litt gult ja:) Må fylle på samlinga i ny og ne..hihi..
Ha en feiende flott uke:)

Anonym sa...

Heisann! åh så mye fint!!! Du skulle startet nett butikk, eg bur alt for langt vekke... men kjempekoseli blogg du har, eg titter ofte innom og blir inspirert!!
Klem fra Bente

Ruths datter sa...

her var det jammen masse fint. Skulle vært der. For langt vekke.
Klem


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!