søndag 13. november 2011

Sjerpings.....

Mange fine juleklær i låvebutikken nå.. Her fra Containers JULEKOLLEKSJON!
Masse fine stemingsfulle lykter:)


BRUKA! Noe alle kan ønske seg:) God Jul:)


Falby krus til kun 45,- Nydelige gaver.. Samt ugler som er så populært:) Mange forskjellige adventstall!
Vakre Green Gate samt søte Maileg:)


Nydelig munnblåste julekuler med led lys, også i rund! Samt mange fine julestjerner i papp i beste kvalitet kommer!!


Og selvfølgelig godt utvalg i sink!!


Og røde Godis, Dipp, Chips, Popkorn og Snacks (mange flere farver!!) OG MAILEG nissene søtere enn noen sinne!

By Nords kvalitetsdynetrekk... Så in i tiden! RÅTØFT!!


Endelig er jeg "litt" igang med blogging innimellom julestasing i butikken, hyttebygging og gressenke! Men livet er på topp når man har mye å gjøre!! GOD FARSDAG!!

3 kommentarer:

Klaffen sa...

Goooooooood søndag vennen :)

Stor klem

mali-mo sa...

Hei!

Jeg lurer på om du har nerket Broste Copenhagen i ditt vareutvalg?

Jeg er på jakt etter kurver i str 40 x 40, ca. Har du slike, eller noe lignende, for salg blir jeg veldig gladom du kontakter meg!

Ser du innom bloggen min vil du der finne fler eopplysninge rog bilde av dem jeg ser etter.

Anonym sa...

Koselig med oppdatering:) Ha ei koselig og herlig førjulstid.

Hege


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!