søndag 5. februar 2012

Snart helg og selvfølgelig hyttetur!

Når helgen kommer er det tre uker siden vi var på hytta!! Jeg kjenner at jeg gleder meg masse!!! Her er loftstuen... den skal ha nytt bord til salongen!!
Dette! RÅ tøft!!
Disse møblene skal stå her på loftet til barna så har de en plass å spille spill og invitere venner på mat!
Barna har alltid med seg venner på hytten så sitte og liggeplasser er høyt prioritert!!
Også.. endelig har det gått 6 uker.. vi kan fyre inn kakkelovnen!
Jeg skulle egentlig dratt på motemesse i helgen..
Men hyttehelg med familien frister mest! Men jeg må tenke litt til på dette, skulle vært begge plasser!! Må si jeg er litt stolt over denne kakkelovnen! Noe jeg har ønsket meg hele livet!!
Endelig fikk jeg spart opp til å kjøpe en! Setter mere pris på alt når man strever for å få det!! Ha en nydelig ny uke, det skal jeg!

4 kommentarer:

vår lille verden sa...

Hei:)Så fint at ukene har gått fort og at du nå endelig kan bruke den fantastisk fine ovnen din!Hva er vel bedre enn fred,ro og kos på sin egen hytte?
valget hadde vært enkelt for meg:)
klem

Anonym sa...

Hei. Ble fint det Christina og den ovnen gir jo så god varme - lenge. Deilig med hyttakos etter travle hverdager så skjønner at du liker deg der. Ha ei fin uke.
Klem fra Drammen.

Anonym sa...

Ser ut som ei drømmehytte, og ein drømmeovn ;)

Kjempelekkert♡

Ha ei fin ny veke!

Klem Anita

Anonym sa...

HEI.Måtte bare kommentere den kakkelovnen,fy søren sååå lekker den var.Er den kjøpt i Norge og hva heter leverandøren?Så koselig dere har det på hytta deres.Vi har også hytte og er der så snart anledningen byr seg.Der samles vi hele familien når vi føler for det eller vi voksne tar ei rolig helg med sosiale naboer.Håper dere også får mange koselige hytteturer i årene som kommer.Viktig å skifte miljø av og til.Ei super helg til hele familien ønskes.


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!