søndag 1. april 2012

Våknet opp til vinter:)

Jeg klager ikke for det, jeg koser meg uansett vær :) Her ser dere hytta i dag, beise vær er det ikke så vi får utsette det litt!!
Jeg elsker green gate, har det både hjemme og på hytta :)
Så herlig med påske!!
Flyttet om i gangen i går.. Slik ble det:
Kakkelen er kjempe effektiv. Har du planer om en anbefaler jeg den virkelig!!!
Hytte stua :)
Ønsker alle en herlig søndag!! Åpningstiden i påsken: Mandag og tirsdag 11-18, onsdag 11-16 og påskeaften 11-15 :)

5 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Deilig innevær :) så nydelig hytte Christina :) love it! Ha en fin dag of kos deg! Ps. Flott gang ;-)

Nennes sa...

Det snør på hytten vår også :)
Koser oss!

Ha en flott påske :)

vår lille verden sa...

Snø hører med til påsken..Nydelige hytten deres!
God påske:)
klem
kathrin

Drømmeboden sa...

Hytta deres ser jo bare så koselig ut :-) Og det er masse fint interiør dere omgir dere i! God påske :-) Klem Ranveig

Myrullpiken sa...

åå, du har det jo bare sååå fint på hytta :) Ønsker deg en god påske:)

Klemmer fra Myrullpiken<3


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!