fredag 16. oktober 2009

Det begynner å bli jul i låvebutikken!


Herlige hjerter man kan henge overalt.

Mye julekuler i forskjellige varianter er kommet! rimelig og kjempefine!

Strass hjerte har kommt i mange varianter!




Fadervår, kjærlighetskort og aftenbønn med engler! Nå også til gutt og mange nye strykemerker er kommet!
Adventastall og adventstaker i sort.

Adventstall...

Sink kranser, 3 str.


Her er det mye varer fra bestikk skuffer med lokk (!) til juleskøyte som adventskalender!

Engler og "god jul" putetrekk...

Stort prismehjerte.. Nydelig!

Mange nye sølvfat..

Adventstall i strass..


Julekuler i flere varianter, fugler med og uten klips..
Spir og julestjerne..

Kake esker med julemotiv, kjempesøte som julegaver med noe godt oppi!


Merry christmas skilt og engler i sink.


Hjerter med strass... I flere str, og noen helårsesker er kommet!




Masse nydelig englekort,såpeesker, hjerter...

Engler hører egentlig hele året til...

Lys pyntet med hjerter i strass.


T-lys holdere, hjerteesker og ei vinterjente..

Mange forskjellige lysestaker med prismer!
Mulig dere syns det er for tidlig med jul i butikken, men mange begynner julehandelen allerede nå!
Mye er kommet men ikke alt, det kommer fortløpende!
Ha ei nydelig helg alle sammen!
Takk for koselige kommentarer!
Ps: Har også facebook profil dere info om butikken kommer noe raskere enn bloggen!! Velkommen dit!

18 kommentarer:

Gunnhild sa...

ååh..der fikk jeg mitt første blaff med julestemning! så mye fint..og endelig litt engler! de er min favoritt.

Christine Louise sa...

Åååå så masse flott :) Ville hatt meg en tur dit ja :)

Klem fra meg..

My home is my Castle sa...

Sukk....
Ja nå kjente jeg og et lite blaff av julestemning ;)
Sååå mye lekkert......

Klem,kari

Hulda sa...

Ja, det sier vi ikke nei takk til. :) Så fine bokser og kuler. Men, i år kan jeg ikke kjøpe mer kuler i fattigmannssølv, har et ganske så omfangsrikt lager nå. ;)

Hjerterom sa...

Hei :)
Så mye flott i butikken :)
Har tatt frem julen i butikken jeg å,ser vi bestillt akkurat de samme julesakene...
Er allerede godt i gang med julegaver jeg :)
Liker å være tidlig ute,slipper å mye stress..

Ønsker deg og dine en flott helg,å masse salg i butikken !!!

Klem Siw

Drømmen om en eplehage sa...

Åååå, så masse fiiint! Gleder meg slik til jul jeg :o)

Finner ikke igjen adressen din, men om du mailer meg den så er her en lang nissefar som lengter hjem ;)

SOl og klem fra Tove

Anonym sa...

Ååh kor mykje fint:)Skulle gjerne ha vår der:)Nydelige bilder:)

Ha ei fin helg

Klem frå Nina

Vigdis sa...

Oi Oi Oi.......her var det mye fint ja:-) Tallene i strass var jo bare løp og kjøp;-)

Ha en strålende dag Kikki:-)

Mitt hvite hus sa...

Ååå så mye fint.. hadde det vært snø...så hadde det vært full jule stemning her ... ha en fin helg og kos deg masse..
Klem Kerstin

Huset på toppen sa...

Wow, så mange fine i juleting du har fått inn i butikken, Christina:) her var det mye jeg ønsker mag!!
Ha en fin helg!
Klem Linda

Anns draum sa...

Du har så utruleg mykje fint i butikken din. Skal heilt klart komme innom den om eg er på dine kantar ein gong! Synest det er heilt greitt med jul no. Vi treng noko å glede oss til når haustmørket og uvær kjem over oss. Då er det kosleg å konsentrere seg om det inne:)

Ha ei fin helg!

lisje astrid's husblogg sa...

Fantastisk julebutikk:)Skulla gjerne ha vore der!!God helg ønskast til deg:)

Prinsesse Elin sa...

åååååååååååå.....sukk..............:)

Nina i Paradiset sa...

Kjempemasse flotte ting du har fått inn!
Ønsker meg gulv jeg....! ;)
Si fra om det er noen dato som ikke passer for treff i november da. Ser for meg en fredagskveld?

Anitashems sa...

Så mye fint du har i butikken, koselig med jul! Jeg har fulgt bloggen din en stund og har nå lagt meg som følger.
Ha en riktig god helg
Anita:-)

Livy sa...

Herlig spør du meg!!!! Jeg er snart ferdig med julegavene ;-)

Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

Anonym sa...

I inclination not approve on it. I assume nice post. Especially the title-deed attracted me to be familiar with the intact story.

Anonym sa...

Amiable dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!