torsdag 22. oktober 2009

Jentekveld på Skogheim.


Denne buketten gange to fikk jeg med min mann i går! Største og vakreste rosebuketten jeg har fått!

Dekket bord til damekveld..
Hadde klubb/bursdag i går og pyntet opp bordet i rosa, lilla og hvitt..
Syns det er så koselig å gjøre i stand til ett bedre måltid med gode venner.
Mange brett med mange lys på!

Kjøkkenbilder..


Jeg skulle blogget så mye mere, men dagene går til butikk, barn og hjem!
Når man er gress enke er det hektiskt!!
Men jeg elsker å ha mye å gjøre, det er livet!!
Vil dere se og høre mere til Låvebutikken kan dere bli medlem i facebook gruppen, der er jeg litt hyppigere å legge ut info! Velkommen dit også!
Ha en fin dag!
Klem





13 kommentarer:

Silje Kristin sa...

Kjempefine roser !!
Og Gratulerer så mye med gårsdagen!
Håper du fikk en fin kveld !!
klem

Anonym sa...

Hei:)Gratulerer so mykje med overstått:)Nydelig dekket bord:)
Du er so flink:))

Ha en fin dag

Klem Nina

Minka sa...

Så koselige bilder. Herlig bukett du fikk av din mann. Tenker jentekvelden ble kjekt. Og takk for kjapp levering av juleboka jeg bestilte, den var bare nydelig og jula kan ikke komme fort nok nå.
Klem Kristin

Unknown sa...

Så utrolig vakre roser!! Gratulerer så mye med vel overstått:)

Koselige bilder fra vakre omgivelser:)

Ha en fortsatt fin dag:)
Klem Linda

My home is my Castle sa...

Gratulerer masse med gårsdagen :))
Du skulle jo sagt fra ;)
Helt nyydelige roser og bordet var lekkert pyntet..
Du har det så vakkert Christine :))
Legger meg til på Facebook jeg ;)

Klem,Kari

verdens heldigste mamma sa...

Åh du har det så utrolig koselig !!! :) jeg er helt enig, det er super koselig og dekke på til gjester og ikke minst ha besøk!:)

Så heldig du var med rose buketten!! Helt utrolig. Den var veldig stor og veldig fin!!:) Misunner deg livet med låvebutikken. Så kost og kunne drive sitt eget lille drømme sted:)

Ha en fin dag :)

Kristins Hus sa...

Hei!
Gratulerer:-)
Lenge siden sist, drar så sjelden forbi...
Har du fremdeles den juleboka med 25% avslag?? I så fall, kunne jeg "lagt av" en ?? Og fått noen til å hente den for meg?
Ha en fin kveld
Kristin

lisje astrid's husblogg sa...

GRATULERER med overstått:)Sååå fine bilder:)Heldige jentene så fikk vere i eit så fantastisk hjem i selskap:)

Mitt hvite hus sa...

Koselig med roser fra sin mann....og hyggelig med jente kveld..Kjempeksoleig du har laget det til...

ha en fin helg..'klem Kerstin

Christine Louise sa...

Så flotte roser og sååå fint du har det hjemme hs deg :)

God klem fra meg..

Lisemoren sa...

Så finte det var hos deg. Nydelig dekket og skjønne roser. Kjekt å se møbleringen i spisestuen og kjøkkenet også. Gratulerer med overstått.

Klem fra Lisemoren

bikim sa...

Extremely romantic and charming and dreamy!! love it.
Take care,
Rosa

Kristins Hus sa...

Topp, Christina!! Kan du sende meg beløp og kontonummer, så fører jeg over penger!?
Når det gjelder hår ja, så er nok dette mer likt min opprinnelige hårfarge. Har bleket og farget det lyst i mange år, men fikk plutselig nok av det. Prøver å sjule de små grå, og farget likegodt hele håret brunt/rødt:-)

God helg
Kristin


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!