onsdag 25. juli 2012

Mye å glede seg over og til!! :)

Denne uken har min bestevenninne Anniche fra Annas Rom kommet hit til Averøy! Vi vokste opp her sammen og var venninner som små, etter at interiør/kles bransjen har tatt oss med storm snakker vi sammen så og si hver dag!! I dag fikk jeg vist henne stolt frem vår nye butikk på Averøya:) Ellers vil jeg røpe våre nye merker som Day Home og ChillNorway som kommer til begge butikkene!! Debbie shoes høst har kommet til Ørnvika, de er bare sååå nydelig!!! Uke 31 kommer det repotasje fra vårt hjem i Norsk Ukeblad.. Spennende!! :) I morgen kommer mannen hjem etter to uker ute på havet!! Det skal bli en glede å dra på jobb uten å ha sårlig samvittighet for barna!! Ønsker alle en nydelig uke videre!! :)

4 kommentarer:

Heidi Elise Årevik Magnussen sa...

Oj!! Spennende med reportasje i Norsk ukeblad!!! :-D Skal til Kr.sund neste onsdag for å hente mannen min som kommer fra jobb på Heidrun-plattformen og håper jeg får tatt turen innom Låvebutikken :-) Hvilke åpningstider har dere onsdager? Ettersom mannen kommer i land rundt 11.30 frykter jeg vi må ta butikkbesøket etter at ham har landet- stakkars ham da som må følge etter meg- jeg elsker jo å gå rundt i butikker som Låvebutikken :-))Hihihi...

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Såå koselig!! Vi har åpent 11-18 så du har god tid til å tusle rundt!! :) Koselig at du stikker innom! Velkommen!! :)

Elisabeth sa...

Hei, flinke jenter!! Nettopp oppdaget butikken fra facebook, fine bilder og det lokker virkelig å ta turen, bor i Bergen så det er jo et stykke unna.... Lurer på om dere har nettbutikk!?!?? Lykke til <3

Anonym sa...

Hei.

Hvor har du kjøpt kjøkkensofaen til hytta di, og har du de brune skoene for salg? De var bare lekre.

Hilsen Merethe


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!