tirsdag 2. desember 2008

ADVENTSSTJERNE OG BUTIKKEN....

Fått litt varer i dag også!!
Adventstaken i år!!

Fikk opp de lyse gardinene igjen så papir stjernen i hvitt matchet! Sånn ble det!




Nye servietter og tyttebærkrans.


Nye tekstiler...Putetrekk,brikker,løpere og hjerter i duse fine farver.
Også fått fra Walther og co. Kortholder for og sinkhus!!










Er det noen som vet om gardiner med volanger... Skulle hatt på mine jenters rom!!!
Takker for alle tips!
Takk for alle koselige ord!
Klem fra meg!

7 kommentarer:

Anne sa...

Blir neste irritert jeg over at jeg er så langt ifra den butikken din. Hvis ikke hadde nok jeg blitt stamkunde ja :-))

Nydelig pyntet til deg da, serjo nesten ferdig ut til jul jo.

Ikke slit deg ut p butikken nå i disse tider da, ta litt vare på deg selv også.

Fine dager ønskes deg.

Anonym sa...

Lekkert!!;)

Drømmen om en eplehage sa...

Bare innom for å si hei og ønske deg ei fin og innbringende uke :)

Klem

My home is my Castle sa...

Skulle gjerne hatt meg en tur til butikken din ja ;)
Så mye fint du har !!

Nydelig med den stjerna i vinduet :)

Klem,kari

Klaffen sa...

Nå bugner det virkelig! kun FÅ dager til lønn, og da er jeg på plass "på mail" med en liten bestilling. Ønsker deg en strålende dag! vedr gardiner med volang - tenkte du hvite? Sånne trådgardiner???? KID i drammen har - de selger jo overalt inkl nett! Ellers Josefsson på nett. ha en fin dag. klem

Hvitrose sa...

Så utrolig mye fint!!!!Blir helt shoppe sjuk;)

Ha en fin dag:)

Marias skriblerier sa...

Sååååå mye fint!


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!