onsdag 10. desember 2008

PR

Min første reklame for butikken. Jeg og min lille nissejente Sarah Kristine........
Kan hende dette er på tide! Er ikke så veldig begeistret for å være på første side i juleavisen ,men får håper til alle dere som ikke visste om meg at dette gir dere inspirasjon til å komme innom!


Røde julekroken...

Sølv kubbestaker med prismer..

Jul i skapet..

Min søte eldste datter var på juleball i går! Da måtte jeg ta frem "gamle" frisør kunster å pynte håret til henne og venninnen!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Så artig med litt reklame - får fart på omsetningen da tenker jeg. Gøy da. I dag skal min eldste også på juleball. Min venninne er frisør så jeg slipper den biten, men skal snart av gårde og dekke på til 144 stykker.
Her har vi minus 10 om dagen. Klart og fint vær med snødekte trær. Ha en fin dag.

Emmas Verden sa...

Hei Christina :)
Så fin artikkel da..håper det kommer mange nye kunder til deg!!
Går det bra med julehandelen?
Nydelig frisyre til en liten dame :)
Ha en fin førjulstid!!!
Klem Anne ;)

Kristins Hus sa...

Hei!
E e så tullåt. Skull skriv kommentar åt d, og skræv på me sjøl....
Ja, rart at papir kan gjær så mukjy!
Artig med reportasje i TK !!
Fin dag du å!!

Christine Louise sa...

Så stilig artikkel. Må være artig å være i avisen, og veldig bra PR for butikken din.
Så utrolig vakker hun ble på håret.. Så flink du er.
Jeg skal på julebord på fredag. Skulle gjerne hatt slikt hår da :P
Klem

Prinsesse Elin sa...

Det er på høy tid. Du har en fantastisk butikk, du stiller ut varer som en gud(du og anniche skulle hatt en Grammy pris for dette) og varene dine er de råeste og som iallfall jeg HAR LYST PÅ. Sånn nå var det nok skryt for i dag! (ta det til deg det er nemlig vel fortjent) God klem:O)

Anonym sa...

Heisann!!


Å hoi da,så gøy at du kom i avisa!!
Ja no må no vel kundane komme strøymande til deg etter den fine pr sida!!
Og eg er imponert at du får alt det du har inn på 16 kvadrat..det er tøft det!
Håper du får godt salg no da dei 2 siste vekene som er igjen før jul!
Å den søte ballprinsessa da,tøff på håret var ho!

Lykke til!!

Ha ein strålande dag i sola:-)


Mvh
-Randi N.O.-

Anonym sa...

Hei, er dette i Tidens Krav eller?? må få fpreldrene mine til å ta vare på den i såfall..

inkala - som ennå ikke har kommet innok,men som skal!! (engang)

Hulda sa...

Stilig at du var i avisa! Så bra :) Flotte saker du har, og veldig flott frisyre på jenta. :)

My home is my Castle sa...

Helt enig med prinsessa :))
Det var jammen på tide ;)
Håper salget tar seg høøøyt opp nå til jul, selv om du sikkert har mange kunder fra før ;)

Klem,Kari

Heidi og Cathrine sa...

Bra med litt PR vettu;)Håper du får mange mye kunder.
Flott frisyre på en nydelig liten dame;)

Fortsatt fin kveld til deg!

:-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

HA HA, herlige du!! Jo, hadde det ikke vært ok om en kunne kjørt sånne juletretepper gjennom kopimaskinen, og svusj kom der ut ett jeg kunne sende til deg!..da skulle jeg jommen ha gjort det altså.
Herlige bilder av reklame og du så fin jenten din ble på håret,.... gamle frisørkunster du også. Rålekkert! Sikker på du hadde sklidd rett inn i "up to date frisørmiljøet" om du hadde villet!
Klem

irina sa...

Så søte dere var. Og det var kjempereklame !!!

Bra !!
Er du også gammel frisør ???
Eldstedatteren er bare nydelig !!!

Stor klem

Guttemamma sa...

Flott reportasje da!!! Gøy med reklame og viktig regner jeg med??? Klem

Tiril sa...

God reklame det kristina, utrolig hva du har klart å få til på så få kwm.flink er du.
Så nydelig pynta jente klar til ball, har og en liten herremann som skal på ball i morgen, i ny dress så han ut som en liten mann ;)herlig.
KLEM Tiril.

Ingrid sa...

Gratulerer med avisomtale... slikt som jeg driver på med til daglig det.. hadde jo vært koselig å fått skrive om butikken din, men det blir nok ikke i vårt dekningsområde.. ;)

tinemor sa...

Så gøy å være i avisen!
God reklame det
;-)
Og hårkunstner har du ikke glemt.
Hun var jo nydelig!
-Ser hun ligner mamma´n sin ;-)
Klem


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!