fredag 13. februar 2009

Jeg er overveldet...

Helt utrolig alle de kommentarer jeg har fått fra dere på besøks-innlegg og badet!
Takker og bukker!!
Litt stemnings bilder fra hjemmet i kveld.

Veldig fornøyd med hvitt skap på badet! Angrer ikke!


Vakserommet måtte skines i dag, hatt reperatør da maskinen sto full med vann og nektet å gå videre! KRISE! Men nå går den endelig igjen!

Kjøkkenet i kveld!

Har fått endel varer i dag og i går.

Servietter, lys i all mass!

Rammer, sukker,kaffe og tea krukker i hvitt.


Brett i hvitt, nydelig med mange sølv/hvite og glasstaker på!


Og til alle Green gate kunder, påfyll av alle servicene er her.




Tusen takk for alle som er innom meg, setter stor pris på dere alle!
Ha ei nydelig helg og valentine!
Klem fra meg;0)

24 kommentarer:

liven sa...

Det ble kjempefint på badet ditt og så godt å høre at du er fornøyd:o)
Masse fint i butikken din....som alltid!!
Dette er rene drømmebutikken.o)

Ønsker deg en fin helg:o)

Anonym sa...

Hei:)
...det er så koselig å både gi og få kommentarer !! kjekt å glede og kjekt å bli gleda :):)

Ja badet ditt er virkelig nydelig !! skjønner godt du er fornøgdt. Fine stemningsbilder hos deg ellers òg ! Der er berre såå fint !
..og for eit utvalg i butikken din...måå dit en gong ! Trur eg må få med meg ein gjeng herifrå å reise dit i vår/sommar!

Ha en koselig kveld og go-helg klem frå Johanne

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig det badet ditt ble. Ja du har et vakkert hjem. Liker kjøkkenet ditt veldig godt også jeg.
Og så masse flott i butikken din, den bugner jo av fine ting.

Må bare spørre deg : Har du magasinet til Jeanne D`arc? ,det første nr.

Klemmer Kerstin

Hulda sa...

Oi, skal si du har mye i butikkhyllene. :) Ser du har et hvitt kaminspeil på et av bildene. Hvor stort er det, og hva er prisen?

Drømmen om en eplehage sa...

HAHAHAHAHA! Christina da, det var jo bare løgn og fanteri. Han samler ikke på noen ting. Og ubrukte bruskorker på tusen tall... knegg, knegg!

Badet ble som nytt. Dere har det misunnelsesverdig flott hjemme!
Så mange detaljer å drømme seg bort i :o)

nå skal vi spise pizza her, så jeg får bytte ut laptoppen med ett fat.

Ha ei knall fin helg
Klem.

PS, jeg ler enda!

Kristine Johnnysdatter Brevik sa...

Så masse fint du har fått inn!! Det betyr at jeg må en tur innom deg en av dagene. Heldig jeg som har en slik butikk i nærheten!!

lavendel mio sa...

Badet ditt vart såå lekkert:)
Og så masse fristende på butikken din:)
Ha en herlig helg:)

Anonym sa...

Heia :)

Fine stemningsbilder ja :):)
Spennende nyheter å drømme seg bort i !!!!!!!!!!!
Har allerede begynt å glede meg til neste tur til hjemmlige trakter, da kommer jeg i butikken(det blir høyt prioritert):):)


Ønsker deg en flott helg :):)

Klem fra Siv.... som venter spent på postmannen i morgen (kanskje kommer pakke) ;);)

Christinas låvebutikk sa...

Hei Siv! Ja det kan hende de kommer i morgen! Spennende! Sender deg sendingsnr på sms!!
Ha en fin kveld!
Klem!

Unknown sa...

Hei kjære deg.
For en fantastisk blogg du har.
Og FOR en butikk!!!
Såå synd at du er så langt unna meg...
Jeg lurer på hvilket fotoprogram du bruker? Synd det bildet av datteren og hunden din var nyydelig.
Klem:)

h.espe sa...

Hi, hi - nå må du altså slutte å friste med alt det flotte fra butikken din - snart må jeg bare hive meg på en buss og komme... ;o)

Ha en flotters helg kjære du - kooos deg masse!!!

Goklem fra meg

Veronica's hus sa...

Vaskerommet?? kremt da hadde du nok dødd av mitt...

Skilt ja, vennligst ta av skoene skal bli:)

Bare send meg adressen din på mail du.

Fredagsklem tilbake:)

ANETTESHUS.COM sa...

Så flott badet deres ble! Lyst og lekkert:) Litt hvit maling gjør alltid underverker!!

Og sååå mye fristende i den flotte butikken din! Der skulle jeg gjerne vært;)

Ha en fin helg!

Klem Anette:)

Britt Inger sa...

Hei.
Så fint det skapet ditt på badet ble. Trodde det var nytt jeg;)
Ja tenkt så mye man får til ved hjelp av maling:)
Ha ei fin helg:)

Anonym sa...

Nyyydleig hvitt skap på badet! :o) Du har det utrolig fint :o)

Klaffen sa...

Oj så masse fine varer! Og så flott ett BAD da gitt! Og kjk veggen, og ... ja huset ditt er VAKKERT!!!! Ønsker deg en strålende Valentines day! klem fra meg

hannemor sa...

Hei Christine..ja jeg har sovet lenge nå..heheh. Var jo på tide å si hei til dere her inne. Kjekt du likte klærne. Ja den tunikaen på bilde 3 er kjepefin,,kanskje litt vel kort til tights. Har den kun i den fargen. Bilde 5 som du sier er bare et skjerf..jaffal på min side..hehe. Men tenker du tunika/bluse, som henger sammen sort og hvit?? de er litt kortere enn den i beige,,tøffe til jeans. Koster 990. Den beige med blonder er 1499,-

Bare hyl ut om du vil ha noe..du kan også gå inn på www.lineofoslo.no Jeg har mye derfra. (:

ha en super valentinsdag med dine kjære. Vi snakkes. Goood klem

Bente`s lille drømmeverden sa...

Så mye fint du har i butikken din. Synd jeg bor så langt unna. Er innom bloggen din ofte og titter. Så fint du har det hjemme hos deg.
Hilsen Bente

Anitas hus sa...

Så fint det ble på badet ditt Christina! Ja, nå var jo badet ditt dritlekkert fra før av også da, men vi liker jo litt forandringer;)
Som vanlig har du fått inn så utrolig mye lekkert, kan ikke være lett å få inn så mange flotte varerer uten å ta alt inn i huset selv, hehe...
Ha en fortsatt fin lørdagskveld!
Klemmer:O)

Livy sa...

God formiddag!
Du har det bare så utrolig fint! Herlige bilder du viser:-) Og butikken din er en fryd for øyet!

Tusen takk for koselig hilesen på bloggen min:-) Døren vår er fra Dooria - er veldig fornøyd med den.

Ønsker deg en fin søndag!
klem fra Livy

Randi sa...

hva koster de nye hvite trådgardinene???
mye fint du har inne nå!!

Tulipaner og krystaller sa...

Hallo.....ingen problemer med å få reperatør på ditt vaskerom.
Det er jo så fint der.
Ellers syns jeg badet ditt ble fint hvitmalt.
flotte butikkbilder som vanlig.
Kommer på tirsdag.
gleder meg til å hente magasinene jeg har lagt av.

Håper du får en flott uke.

Klemmer fra Marit.

Litemuser sa...

Jeg har en Award til deg på bloggen min- kom og hent! ;o)

stor klem :)

Veronica's hus sa...

Så koselig hjem og butikk du har:) Her ville jeg trivdes ja:)

Skapet på bade ble jo kjempefint!
KLem


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!