fredag 4. september 2009

Fredagskveld i heimen..

Endelig fredag igjen! Syns dagene flyver så alt for fort!!
Har tatt litt bilder rundt om i kveld! Det regner og blåser, men det har aldri gjort meg noe! Det gjør det bare koseligere inne!!

Her er min nye pc krok!
Vasker jeg til helgen så flytter jeg om!!

Lucas elsker å ligge i sofaen! Borskjemt!

Her er stuen i stemningslys.



Badet..

Gangen...


Og kjøkkenet..


På slutten av arbeidsdagen kom en palle med varer! Fikk pakket opp litt, resten blir pakket opp i morgen!!
Velkommen innom! Mye fint har kommet!!
God helg!
Klem fra

13 kommentarer:

camilla sa...

Så utrolig koselig hus! og for et drømme kjøkken,med peis og greier,det er drømmen det,sukk...
Ha en fortsatt fin kveld og helg:)
hilsen Camilla

Hulda sa...

Falt for pc-kroken din, jeg. Så vakkert med lysene foran speilet der. Du ser vel ditt eget speilbilde også, der. :)

Guttemamma sa...

Fin fin helg til dere og kos deg i det fine huset ditt!!

Edna Sucar sa...

This house is very beautiful, I love all the decoration.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hei Christina. Jeg prøver igjen. Klarte å legge inn en kommentar med bare hei. Så koselig fredagsstemning du har laget. Her er det faktisk ikke regn i dag og jentene i huset skal på shopping i Oslo. Lørdag om en uke skal jeg feire Venkes 40 årsdag så jeg og gubben reiser oppover torsdag. Blir en kort og hektisk tur så jeg regner ikke med å rekke inn til byen. Kos deg masse i helgen.
Klem fra Britt Eva.

Ønskedrøm sa...

Så koselig hjem du har! Må være utrolig deilig å ha peis på kjøkkenet, det skulle jeg likt å hatt! Lucas var jo bare så skjønn da! Viktig å skjemme de litt bort;)

Ha en fin helg!

Klem Silje

Marias skriblerier sa...

For et nyyyyyyydelig hjem du har! Uuuuuutrolig koselig! :)

Huset på toppen sa...

Du har et koselig og fint hus, Christina:)Beundrer og kikker på alle de flotte bildene du har tatt i fredags stemning:)ja,nå er jeg snart i havn med ryddingen. Godt å få ting og tang unna, så lykke til du og:)
ha en forsatt fin lørdagskveld!
Klem Linda

Anonym sa...

Det er bare så koslig til deg da:)

Angående de skapene som du kommenterte så hadde jeg nok tenkt på maling. Men klødd meg litt i hodet da det er lakkert. Tenker med gru hvis jeg må pusse alle de krinkelkrokene. Hm hvitt, det er fint men ingen møbler som er hvite her hjemme. Har sånn egentlig ikke plass til de heller så vi har vurdert om vi skal bare selge de. Har en gammel kommode med skuffer og et gammelt skatoll også som vi mest sannsynlig kommer til å selge.

Flott søndag til deg:)

Lisemoren sa...

Så fint du har det. Skikkelig høststemning og helgestemning får jeg når jeg ser bildene dine :)

Unknown sa...

Åh så mysigt du har det!! Verkligen, måste gå tillbax och kika mer på ditt fina hem. Kram petra

Drømmen om en eplehage sa...

Det er så koselig hjemme hos deg, Christina!
Blir alltid inspirert av å besøke deg :o)

Endelig litt hjemme tid så jeg får blogget litt. Vert kun enveisløp fra min side nå og det er jo som å prate non stopp uten å slippe andre til ;o)

Håper du har ei fin, fin uke!

Klem fra Tove


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!