mandag 7. september 2009

Høstvarene er på vei inn på låvebutikken..

Mye nytt har kommet de siste dagene. Her er noe av det. Fått pakket opp det meste nå og det fylles opp kan man si!
Men masse fint fra messen denne gang!
Her er en ny stake,ramme og skål blandt annet!

Nye vinduspendler til høstmørket!

Kaffe og sukker boks.

Søt pute til alle rom!

Gardiner i 3 farver... Med sløyfeoppheng.

Nye løpere til gardinene ( samt salongborduker)

Her har jeg tatt noen bilder av butikken i flere vinkler! Her begynner det å fylles opp!!



Nytt service i kaffe/tea krus og asjetter!

Takk for hyggelige kommentarer! Håper alle har det bra, her er det meldt høst storm i morgen!! Så jeg er spent om alt sitter på plass!
Klem fra

17 kommentarer:

Christine Louise sa...

Sååå masse flott :) Herlighet..

Klem fra meg..

Huset på toppen sa...

Du har så mye fint i butikken, Christina:)Masse nydelige høst nyheter!
Synd jeg ikke bor nærmere deg;)
Storm!! Huff,ikke akkurat det vi trenger nå som høsten er her!!
Klem Linda

Hulda sa...

Mye fint! Falt for den puta. :)

torleif ann karin sa...

Det er jo så mye lekkert. Lyst på alt jeg.
Snakket nett med min søster på Averøya, og hun fortalte om stormen. Gjett om jeg er misunnelig da? ja jeg er det, elsker høststormer.

Tenker du har det lunt å godt inne, så da er det jo herlig!

Klem Ann<3

Guttemamma sa...

det er bare som en drøm å titte inn i låven din...

My home is my Castle sa...

Oiiiii..
såå mye lekkert du har..
Du skulle ha vært nærmere ;)

Klem,Kari

tonemor sa...

oi oi oi . Så mye lekkert du har fått da. De gardinene var jo helt nydelige. Hvike farger er de egentlig, og hvor mye koster de?
Hilsen fra Tone i høststormen :o)

Stine sa...

Hei!

Har vært inne her en gang før tror jeg, uten å legge igjen et spor, men det må jeg nå :) Så utrolig hyggelig butikken din er da! Og så synes samboeren min at han drar kjensel på deg og lurer på om du har et søskenbarn som heter Eric? Samboeren min er fra Averøy, forresten :)

Klem fra Stine

Anonym sa...

Oi så masse fiiiiint:) Hadde nok kommet til å bruke noen timer i den der butikken din om den lå i nærheten av meg ja:)

Ha en herlig høst!

~natalie~

Anonym sa...

Masse masse lekkert:) Vurdere å legg inn ei bestilling te dæ når æ kommer ned te høstferien...

Må innom å se på gardinan å tru æ, skal puss opp soverommet neste mnd sjø:)

Kos dæ med høststormen i kveld da:)

Mitt hvite hus sa...

Du har fått inn mye lekre ting i butikken din...
Uff ja høst stormen ja... da er det greit å være inne...

Håper du får en fin dag. Klem Kerstin

Loppe Leah sa...

Så koselig butikk du har! mange koelige høstvarer. Må være spennende å drive egen butikk. takk for koselig melding på bloggen min :o)

Ha en fin tirsdag!

irina sa...

den butikken din bugner av nydligheter.
Du er veldig flink til å plukke ut varer.

Hå¨åper DU har det bra.
har ikke hørt fra deg på lenge og virce verca...
men husker på deg og kikker innom deg med jevne mellomrom.
Så har du fått det så fint hjemme !!

klem

h.espe sa...

Sukk, sukk, sukk - sååå mye vakkert!!!

Ha en flott uke min venn!

Klem fra Hildegunn

bikim sa...

Dear Christina,
your shop looks gorgeous! wish i could go there! have a lovely day,
Rosa

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ser ut som en flott butikk med mye varer.Kommer nok en tur innom når jeg er på dine kanter. Putene var knallfine.God fredag:)

Silje Kristin sa...

Mye fint som har kommet inn :)

Håper du har en fin helg :)

Klem fra Silje


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!