onsdag 18. november 2009

Endel bilder av det som er kommet...


Mange nye lysestaker i fattigmannsølv og prismer til!!
Sølvfat og adventstall( stort utvalg!!)


Denne hyllen er på lager igjen! Nydelig på stue som på barnerom!

Dette er bare forsmaken på det som har kommet!
Pakker stadig ut, men her kommer noen bilder av nyhetene!!
(Flere kommer med neste innlegg!!)

Hvit brødboks!! Veldig fin størrelse!!

Kirkestaken er på lager igjen i sølv og i bronsje....

Kjøkkenskapet....
På lager!!

Mange nye osteklokker til fine priser!

CLV puter og gardiner på lager igjen!!
OG MYE MERE!!!

Velkommen... Har vært hos gartneren ( Myren) og kjøpt meg noe for å pynte opp ute!
Når jeg endelig har fått meg nytt inngangsparti er det koselig med noe fint der ute!
Disse urnene med lyngplantene oppi! Tror de blir fine med lys slynger til jul!!

I gangen går det i hvitt og sort, elsker den kombinasjonen!
På en av pallene ligger det to sorte stoler som skal skiftes ut med de hvite!!
Tror det blir fint! Kommer med bilder!!

Har endelig fått opp ei sort knaggrekke og en sort hylle!!
Gleder meg til å pynte til jul!!

Ønsker alle en strålende dag!

Her skal det ut å jobbes!!

Klem fra meg!

9 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOW!!!Så masse lekkert i butikken!!Å for eit nydelig inngangsparti å ikkje minst gang:) :)
Ønsker deg ein herlige dag:)
Klem frå Astrid

Anonym sa...

Kjempelekre ting du har fått inn.
Og utebildet ditt var flott.

Silje Mari sa...

Åh nå var det lenge siden jeg hadde vært inne hos deg. Blir alltid så inspirert av bildene du viser. Gangen din ser kjempestilig ut og likte virkelig gangen til din svigermor. Kjempekoselig. Jeg har en ENORM Hall jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med..skulle ønske jeg hadde en liten koselig gang jeg..ha en super onsdag.

Anette Willemine sa...

Så nydelige bilder! Og du har fått et vakkert inngangsparti nå!
Fortsatt lykke til med jobbing med varene!
Klem fra Anette Willemine

My home is my Castle sa...

Såå mye lekkert... Sukk..
hvor mye tar du for de JeanneDeArc putene ??
ganga er bare kjempeflott :) Nydelig med det sorte til..

Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

Du har et vakkert hjem... og gangen din er super lekker.og inngangspartiet ditt er også utrolig flott..

Masse flotte ting i butikken din...likte veldig godt kjøkken skapet....

Klem Kerstin

Hege sa...

Så nyyyydelige varer du har fått inn!!!! Kanskje jeg må kjøpe julegaver til meg selv i år ;)
Finfine bilder av gang og inngangsparti også, du vet virkelig å inspirere! Takk til deg for det ;)
Ha en super dag!!!
Klem fra Hege

Unknown sa...

Masse lekre varer, og lekre bilder fra gangen og inngangspartiet ditt:)

Ha en fortsatt fin uke:)
Klem Linda

Nina i Paradiset sa...

Koser meg stort med bildene av hallen din, for jeg elsker kombinasjonen av svart og hvitt!
Men jeg ønsker deg en vidvinkellinse slik at du får til enda mer på ett bilde! ;)

PS fikk du mms fra meg i dag?? ;)
Og jeg har gjort det du foreslo!
:)

Flyr du på messa i januar??


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!