søndag 8. november 2009

Endelig tid til ett innlegg! Mange nye bilder fra butikken!


Det blir ikke mye tid til data om dagen!! Å drive butikk krever nok sitt! Og når jeg har fått hvit maling på hjernen krever det også sitt!

Ferdig malet loftet og jeg skal ta bilder så snart jeg er (fornøyd)ferdig å dekorere!!

Har fått masse t-lys holdere og julekuler i mange varianter som er nydelige sammen!

Juletre i sølv, de har forsvunnet like fort ut! Noen få igjen!
Engler også!!

Hjerter, engler og kroner til å henge i vindu, knagger og på skap!

Adventstall og adventstaker, mange forskjellige tall!

Sort og sølv....

Denne adventstaken kom denne uken! Kjempefin.. Den kan dekoreres etter ønske!

Ny osteklokke med krans i 2 str... Rimelig og veldig fin!!
På det lyset ved lampen er det adventstall med strass!!

Nye stett sølv staker!! Mye nytt i naomi beige!

Juleevangeliet på bomullspapir!

Nydelig bok som er en sikker vinner som julegave til interiørglade...

Cath kidsten`s produkter, magiske dufter og herlige julegaver til de som har alt!! Håndkremer,dusjsåper og body lotion!!

Zink hjerter i to varianter og JUL til å henge opp!
Også adventstall i zink!

Gyngehester, kjede med klips til juledekorasjoner og julekort...

Nydelig tekstiler... Duk opptil 250 cm....

Stoff julehjerter og fugler fra Green Gate!
T-lysholdere i rødt og ett vakkert lys!

Nettopp fått påfyll av Green gate!

Mye rødt er kommet og det røde servicet fra Green Gate er bare så fint til jul!
Nostalgiske duker i hvitt med røde striper...

I dag er det farsdag her i huset! Barna var elleville til å få gi pappa gave!
Her har barna begynt å glede seg til jul! Så koselig å se glede som julen gir barna!! Tradisjoner er virkelig viktig for de!
I butikken er mye julepynt kommet på plass men mere i vente!!
Nå skal jeg ha meg en runde med dere! Lenge siden sist!

Nydelig søndag til dere alle!!!

Klem fra meg!

7 kommentarer:

My little footprints sa...

Hei!
Her var virkelig butikken fullstappet med masse lekkert! Kan tenke meg at varene får ben å gå på! Synes det er så morsomt å se hva som er nytt på markedet av ting å pynte med til jul! Må gå til litt innkjøp i år, skal feire julen her hjemme og skal dekke bord til mange! Det skal bli koselig! Liker å be familien til meg på julaften, er så hyggelig nå som man har eget hus!
Ja tradisjoner er viktig for barna, og jeg synes det er viktig å lage gode tradisjoner og ta vare på disse tradisjonene! Synes det er godt å ta med mine gamle tradisjoner videre og skape noen nye! Lille julaften møtes vi alltid hos min søster, da er vi vel minimum 15 til bords, 2 mega store grøtkjeler, rød saft, mandel i grøten og maskipangrisen! En herlig tradisjon ;)
Ønsker deg og dine en fin søndag!
Klem fra Beth

Mitt hvite hus sa...

Herlighet så mye flott du har...det bugner av avkre ting... skjønner dagene er travle nå... håper du får tid til å slappe av ,mellom jobb maling...

Ønkser deg en fin farsdag..Klem kerstin

Anitashems sa...

Så flotte bilder fra butikken.
Mange fristelser før jul! Gleder meg til å begynne på alle juleforbredelsene.
Ha en flott søndag.
Anita :-)

Tee of Vinnord Cottage sa...

Åh... MYE flott... forelsket meg spesielt i juletreet i sølv i bilde 3 :) Sukk....

Ingrid sa...

Sååå mye lekkert! Nok en gang skulle jeg bare ønske at jeg bodde like ved den fantastiske butikken din!!!!

Magdalena sa...

.. bedårende..!
du har en utrolig spennende butikk med rikt vareutvalg...
tenker du koser deg...
klem, magny

Shabbycharm sa...

Åååååå det er så mye vakkert att man blir helt dårlig...vil ha så mye.
klem bella


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!