fredag 18. desember 2009

Julebok 1/2 pris fra i morgen!!


SELGER RESTERENDE AV "JUL" BOKA FOR 1/2 PRIS NÅ!!
Nydelig bok fra jeanne d`arc living med masse juletips!!

I en ledig stund på kveldstid sitter jeg her ved pc og ser på vårens nyheter!!!
Herlig skal jeg si dere!!

Herlig pute som jeg har i butikken!! Men har bestilt flere!!
Hvem kan motstå disse nydelige badehåndklærne??

Finnes t.o.m gardiner i samme til bad!!

Og denne skjønne baderoms rye!

Dette kommer til låvebutikken i januar!! (Og mye mere!!!!)
Gleder meg, vedig koselig med nyheter rett etter julen!
Men nå er det snart jul! Herlig.. Vi har fått snø i dag og julen er perfekt!!
Ønsker alle ei nydelig førjulstid fortsatt!! Kommer med innlegg når juletreet er pyntet!!
Det tror jeg skjer i morgen kveld!!
Go juleklem fra meg!
Ps: åpent i morgen fra 12-16. Hjertelig velkommen!!



3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Den baderomserien var nyydelig :))

God helg til deg.
Klem,Kari

Anonym sa...

Hei hei:)

Takk for handelen idag, du har virkelig en flott butikk! Gleder meg til å sette frem tingene jeg kjøpte og de nydelige juleputene:)

Og takk for praten! Det var veldig hyggelig:)

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem fra Renate:)

Anonym sa...

Hei Christina. Ser gubben din reklamerer for butikken din på fjaseboka. Flink han gitt. Vi har og fått snø i dag - vi hadde noe fra før av men det var blitt så hardt. Her sitter vi og nyter et nesten ferdig pyntet julehus. Skal pynte ei bursdagskake nå og hente ungdommer etterpå. Kos og klem fra meg til deg.
Britt Eva


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!