torsdag 31. desember 2009

GODT NYTT ÅR!!!


Bilder tatt i kveld!!
Det har vært ett voldsomt nedfall av snø de siste 3 dagene!
Utrolig vakkert men nok er nok!!

Låven i kveld!
Mannen min er reist off shore, to dager forsinket grunnet været!
Han er nå kommet på plass endelig!
Her i kveld skal vi kose oss med kalkun, jeg og 4 barn!!

Nå er julen på hell og vareinkjøp er begynt for fullt!!

Masse lekkert kommer like over nyåret!!

Bla annet dette flueskapet og denne hyllen!!
Med disse bildene takker jeg for 2009 og ønsker alle ett:
RIKTIG GODT NYTT ÅR!!
Takk for veldig koselig kontakt med mange av dere! Utrolig herlig gjeng her i bloggverden!!
Nyttårsklem fra meg!!

8 kommentarer:

Ruths datter sa...

Hei igjen!
Jeg har hatt deg på sidelinja mi siden jeg begynte å blogge i september. Koselig å følge med deg og din butikk. Er nå bare innom deg for å ønske deg en fin kveld og et godt nytt år.
Klem

Hulda sa...

Så fine bilder fra en snøkledd låve, og hus. Så koselig ut. Men, likevel, jeg er glad at vi her nord har lite snø. :) Så veldig fint ut hjemme hos deg også. Gleder meg til nyåret, da skal vi bl.a snekre klesskap til soverommet og fikse opp badet. :)

Anette Willemine sa...

Herlige bilder!

Ønsker deg et riktig godt nytt år med mye glede!

Klem fra
Anette Willemine

Huset på toppen sa...

Godt nytt år ønsker jeg deg og din familie,Christina:):)Ha en fin feiring i kveld!
Nyttårs klem fra Linda

Henriette's innfall og påfunn sa...

Godt nytt år! Håper kvelden har vært fin selv om du har hatt 4 barn å ordne med :-)

Anitas Interiør verden sa...

Hei må bare si at du har et utrolig koselig hjem :-) liker stilen din.gleder meg til å se hva du kommer med i 2010.

verdens heldigste mamma sa...

Godt nytt år !! :)

Du har så utrolig fine bilder av det flotte hjemmet deres :)
Har fulgt deg noen måneder i 2009 og fortsetter med glede i 2010:)

Johanne

Anonym sa...

Tusen takk for en kjempe hyggelig kommentar hos meg:)
Det går igrunn ganske så bra med meg nå! Som vi snakket om, er det enklere å takle når hun valgte dette selv.. Hodet er der det skal være, men kroppen henger litt etter.. Skjer det noe unormalt på jobb, f.eks hard nedbremsing så kommer alt tilbake, men føler at det går bedre og bedre for hver gang:) Jeg skal snart ha min første tur til Halden igjen, gruer meg litt, men skal bli godt å ha det gjort! Komme meg et steg videre:) Vil bare takke igjen for snakken vi hadde! Den satte jeg pris på:)

Headeren har jeg laget selv, fikk den til til slutt:) Er rett så fornøyd med den:)

Skal prøve å få meg med en venninne fra Åndalsnes neste gang, hun elsker interiørbutikker, så da blir det nok litt shopping:) Gleder meg!

Utrolig flott julehjem du har! Mye flott inspirasjon:)

Natta!

Klem Renate:)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!