fredag 1. januar 2010

Dette kommer snart!!


Januar magasinet.. Gleder meg!!
Godt nytt år alle sammen!
Ikke før julen er over er det vår og påskeinnkjøp for oss butikk eiere!!
Var ikke disse skjønne??

Har bestilr mye annet ,men må bare vise dere noe!!

Herlig kurver kan brukes til mye!!

Nydelige tekstiler med blonder!!

Til badet!!:
Såpe i flere dufter og esker..

Badematter, håndklær og gardiner med vevet mellomverk...

Knagger...

Såpekopp...

Julen er i huset enda! Syns dette vinterværet og julen hører godt sammen!
Men bestiller og bestiller masse ny vårpynt til butikken!!
Har 70% fortsatt på noe julepynt!!
I morgen åpent fra 13-16!!
Hvis noen vil reservere magasinet så er det bare å kontakte meg!!
Nyttårsklem fra meg!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye flott! Jeg bare MÅ komme innom deg igjen neste gang jeg er i området!

Håper du har hatt en strålende nyttårsfeiring!

Klem fra Renate:)

Ruths datter sa...

Så flott den badematten er da. Ser jo bare helt super ut.

Shabbycharm sa...

Ååååh den såpekoppen var jo bare helt meg...den må jeg jo ha.Men så mye fint som kommer,jeg gleder meg.
Ha fortsatt en fin fortsettelse på det nye året...;O))
klem bella

Kristins Hus sa...

Mye fint!!
Godt nyttår til deg:-)
Kristin

Kristins Hus sa...

Såpekoppen.....yesss, den var knallfin!!
K

Sivs verden sa...

Hei!
Jeg er på utkikk etter et hvitt skrivebord. Du selger kanskje ikke så store møbler? :)

Klem

Ragnhild's verden sa...

Hei!
Mange flotte bilder og det blir kjekt med et nytt blad snart. Kjempe flotte påskeegg.
Klem fra Ragnhild

Unknown sa...

Godt nytt år til deg og dine!!

Det ser ut som om det kommer mye lekker ja!!

Nyt resten av helgen:)

Klem Linda

Heidi og Cathrine sa...

Hei, hei og godt nytt år til deg også :)
Det stemmer det.., sydde juletreunderlaget for deg etter jul i fjor. Fint at du ble fornøyd:)
Mye spennende og lekre varer om kommer utover nå. Gleder meg til messa, håper å finne det lille ekstra;)

:-)

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så fine ting du selger da, de eggene var jo kjempefine.
Koselig blogg og hjem du har, deg skal jeg følge mer. ;o)

Klem Simone


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!