torsdag 25. februar 2010

Dette kommer nå i vår!!

Vil bare med dette innlegget vise dere hva som kommer til Låvebutikken!
Alle disse farvene av Roberts radio er bestilt og noen allerede utsolgt!
Tenk på sommer bordet med en kaffe/tea sup og denne søte radioen gir en herlig musikk!
Gleder meg!!
Ikke nok med det!! I dag har jeg fått bestilt disse herlige toppene, kjolene og cardigan!!
Så skjønne til tunika, lag på lag og til dongri!
De er sååå herlig å ha på, 70% silke og 30% bomull.
Dette blir såå bra!!
Nå gleder jeg meg til større plass og klærne kommer bedre frem!!

Ønsker alle ei nydelig helg!!
Klem fra meg!

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Herlige radioer.. :)

Beth sa...

Så mye fint?
Radio med roser på skulle jeg gjerne hatt..:-))

Klem Beth...

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å dei radioane er supersøte♥

Klem M ♥

Simones Country Home sa...

Hey.

Så kule radioer da. ;o)
Å de klærne likte jeg selv om jeg til vanlig ikke er veldig opptatt av det. ;o) Priser på de da?

Klem Simone

Solveig (Svingenslillehus) sa...

sååå herlig :)
Har noe til deg inne hos meg :)
Klem

Ruths datter sa...

Så koselige radioer da.Kunne tenkt meg en blomstrete.den grå tunikaen er også nydelig i fasongen.masse fint her.
Klem


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!