tirsdag 2. februar 2010

Overraskelsen må røpes!!!


På messen gikk jeg mye å funderte på hva skal jeg finne på!!
Noe nytt må til ,og det ble det!!
Låvebutikken`s utvidelse gir meg rom for KLÆR!!

For at interiøret og klærne skal gå litt i stil fant jeg 3 perfekte leverandører!!
I dag fikk jeg allereder denne nydelige kåpen...
Mange nydelige detaljer og en utrolig fin passform!!

Kommer med flere bilder etterhvert, men hovedsaklig til høsten blir det klær å finne her hos meg!! Høstklærne er allerede bestilt!!

Dette magasinet er bestilt.. Det kommer ca 25 februar.
Kan reserveres om noen ønsker det!! Herlige farver på forsiden!
Green gate er like rundt hjørnet!! Gleder meg!

Denne radioen samt flere kommer inn i låvebutikken! Rå kuul!!
Etter ønske fra kundene måtte jeg jo ta de inn!!


Dette hjertet har jeg i butikken, helt utrolig god stemning til en kjempefin pris!!

Solen titter inn, og støvet kommer frem.......

Så her er det bare å få frem vaskebøtta!!





De fleste møblene og interiøret her hos meg kan bestilles via låvebutikken!!

Sofa fra IKEA!
Ønsker alle en fin vinterdag!!
Klem fra meg!!
PS: åpent fra 17-20 i kveld!!

9 kommentarer:

Behindabluedoor sa...

Hei...Titter innom for å se litt i hjemmet ditt, synes du har det så fint og virkelig koselig. Ha en flott kveld. Klem, Mona :)

toves sammensurium sa...

Klær ja....enda en god grunn til å ta turen til deg når det våres etterhvert :))))
Får du barneklær også kanskje???
Mye fint har du ihvertfall!!!!!!!!!!!!!!!!!

Renate´s hjem sa...

Jøss!! Gleda me te å få sjå mær (o;
Når ska du fløtte te 2 etage?
Spennende da.
Lykke til (o;

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så gøy med litt klær da! Ønsker meg litt klær selv,har inne en forespørsel hos en leverandør. Ang senga så er det noen som jeg har fått tak i på et marked i Sverige. Er så heldig å ha ei venninde som bor der nede og som jakter litt på gamle ting for meg.Du må nok ta deg en tur på et loppemarked der nede. Ha en fin kveld:)

Prinsesse Elin sa...

Så fantastisk Christina. Det høres kjempespennende ut. Kåper er lekker smekker....dette må vi få høre mer om! Masse goe klemma:)

Summerfield sa...

Kiggede lige - Fine billeder:)

Kram Lene

www.summerfieldhome.blogspot.com

Magdalena sa...

såååå spennede...!synd du bor så nlangt unna...
hva kommer du til å selge radioen for??

klemmer¨¨*

Magdalena sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
isabell sa...

Den kåpa var utrolig lekker:)
gleder meg til å se mer klær..
Skulle enda ønske du hadde nettbutikk, butikken din ligger for langt unna meg;)

Ha en fortsatt fin uke!
Klem Isabell


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!