tirsdag 17. august 2010

Ferske låvebutikk bilder:)))

Etter ferien har tiden gått til utpakking av minst 30 esker!
Jeg har også blitt veldig inspirert på turen til å dalle hjemme!!
Her ser dere "natt"bord og stol fra låvebutikken, samt tekstiler!
Nå er klærne på vei inn!
Nydelige CONTAINER!
Neste uke skal jeg og Annas Rom på innkjøp for vår og på messe.... Gjett om vi skal kos oss!
Så herlig å ha en god venninne med samme interesse!!
Mye mere kommer de neste ukene!
Nydelige underkjoler, knestrømper, strømpebukser, jakker og tunikaer!
Ellers kommer det ferske bilder fra låvebutikken med masse nytt!!











Denne nydelige boka er på plass i butikken!
Anbefales på det sterkeste!!
Samt nytt Jeanne d`arc living magasin!

Ønsker med dette innlegget en herlig dag!
26 grader i skyggen, nå er endelig sommeren her!! ( Helt vanlig!)
Ha en fin dag!
Åpent fra 17-20 i dag!
Velkommen:))

9 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig! heldig dere som skal på messe!!
Så masse lekkert i butikken, og masse mer blir det vel, kjenner jeg deg rett :)

klem fra Solveig

Anonym sa...

Å så masse lekkert :) Må vere supert å gå rundt i så mange herligheter, får jo lyst på alt mulig. Og no om hausten kjem det jo alltid so masse fint!!

Kos dere på messe, heldiggrisar ;)

Klem Anita

Linn`s Lille Lykke sa...

Så masse fint :)
Å ha den jobben, må vel være drømme jobben. Det er det for meg.
Gleder meg til å se mye mer, du har alltid så mye fint å vise fra butikk og hjem.
Ha en fin dag videre.

Klem fra Linn

June J. Larsson sa...

Ja, det er kjempemorsomt å dra på interiørmess! Jeg har vært på noen jeg også, og det er utrolig mye flott å se! Og selvfølgelig er det aller morsomst hvis man har noen å dele opplevelsen med. ;)

Riktig god messeopplevelse!

Det er som alltid en fornøyelse å kikke på bildene fra Låvebutikken, og her er det jammen mye snadder!
Ingen vits å grue seg til høsten nei! ;)

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Beth sa...

Så mye fint?
Ser du har noen nydelige tekstiler med roser på lys bunn... Har du det i metervare også?
Jeg er på jakt etter et sånt stoff til en gammel krakk jeg skal trekke om, men finner ikke hva jeg ønsker i butikkene her i byen...
Ikke store biten jeg trenger...

Klem...

Lillians Tanker sa...

Så masse fint det var hos deg nå:) Og det er veldig godt at sommeren har kommet til nordmøre, selv om han kom litt sent:)

Klem

Jeanette sa...

Så mye fint;)) Fikk du mailen min med bestilling?
Ser du har fått inn flere beige green gate tapper (øverste bilde) regner med dette koster ca 1300,- Jeg skal ha det etterhvert, men ønsker meg først og frems de varene jeg maila til deg.
Klem J.

Ruths datter sa...

Likte godt sengeteppet og putene i beigefarger. Kjempefint.
Klem

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så masse fint da.

Da sees vi kanskje på messa, skal dit for Nina. ;o))) Gleder meg. Vi gikk der sammen i fjor å, men nå skal hun til Tyrkia.

God natt.

Klem Simone ;o)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!