søndag 1. august 2010

Masse varer er bestilt:)

Det er bestillingstid for høstvarer innen interiør og alle nydelige høstklær ser du snart i låvebutikken!!! Container, Avoka og Rosemunde:)
Her er fra en leverandør...
Men har ferdig bestillt høstvarer for lenge siden med mange leverandører!

Masse fine hjerter med strass!
Nydelig lysekrone!
Herlig med litt farver...
Stuen igjen! (:0)
Sitter her inne og koser meg hver kveld!!
Disse tekstilene finnes i butikken og mye er på vei inn igjen!!
Finnes lengder, lifter, puter, stolputetrekk, kapper, brikker, duker,løpere og mye mere!!

Så jeg gleder meg til høsten og tid for innekos:)))
Ønsker alle en fin søndag!!!
Klem fra meg!!
Ps:
Åpningstider:
Mand, Tirsd og Torsdag 17-20
Onsd, Fred og Lørd 13-16
VELKOMMEN INNOM!!!

8 kommentarer:

Jane sa...

Oi... Her var det virkelig mye fint. :0)

Klem Jane.

Det lille huset med druehagen sa...

Pladask sa det når jeg så hjertene.... Sender du i posten eller har du bare butikk??
Klem Gro-Beate

Randi sa...

Heia Christina!!
Årre,her blir det mykje lekkert ja!!Eller anda meir.....
Å den lampa,sukk sukk,knall fin!!!
Å du.....den stua di er berre så fin!! Så eg skjønner godt at du set der å koser deg ja:)))
Ha ein fin søndag,kos deg vidare i regnet!:)
Klem,Randi

Anonym sa...

ÅÅÅ, den lampa var fantastisk!!!

Vil ha litt sommer til, men så koselig det er om høsten og:) Masse lys og koselige kvelder :)

Klem Anita

Tee of Vinnord Cottage sa...

ååå du har SÅ mye fint!!! Liker de runde zink-husene... kanskje byen min må få nytt hus :D Og de strass hjertene... nydelige!!! Må jo bare komme meg til butikken din en dag!!!

Tee of Vinnord Cottage sa...

ååå du har SÅ mye fint!!! Liker de runde zink-husene... kanskje byen min må få nytt hus :D Og de strass hjertene... nydelige!!! Må jo bare komme meg til butikken din en dag!!!

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så mye fint..

men du har du fiksa siden din.: kan ikke huske den så slik ut sist jeg var her..

kjempefint iallefall.:

klemmer =)

Linn`s Lille Lykke sa...

Masse fint som kommer til butikken din, gleder meg litt til høsten med alle høst decorasjonene :)
Ha en fin dag


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!