onsdag 18. august 2010

Herlig dag!

Nydelig sommer dag her på "skogheim"!!
Og endelig en ny leverandør på nydelig økologiske duftelys!!!
De er snart i låvebutikken!!
Min gode venn Linn gir meg endel inspirasjon...
Hun har vært i låvebutikken på besøk og tatt med seg "litt" fra låvebutikken!
Jeg har gjort som henne:
Her ble mitt resultat!
Nydelige tekstiler fra Green gate, finnes i låvebutikken
Herlige lilla toner, masse lilla kommer til høsten både i klær og interiør!!
Her er noe av det som kom i container. Herlige farver!
Laget meg en trapp til butikken og hagen...
Her kommer det rett og slett butikk bilder:

Masse green gate!!
Masse hvite tekstiler med monogram.. Gardiner, lifter, duker etc

Nye lyshus i sølv! Kjempefine...
Kammer staker og rammer:

Masse søte sølvfat er kommet!!
Herlig 5 armet lysestake..



Og disse stett stakene er endelig på lager igjen!

Masse nytt er kommet!!
Dette var alt fra meg i dag!
Vi forbereder oss til skole start!
Eldste 1 år ungdomsskole, midterste i 6 klasse og lille Sarah 1 klasse! Så her er det full spenning i kveld!!
Ha en fin kveld!!

7 kommentarer:

Audhild sa...

oi oi! Så masse fint!!!
Lykke til med skolestart til alle 3! mange som legger seg med sommerfugler i magen i kveld ja tenker jeg:)

Anonym sa...

ÅÅ, du har det så fint!!

Og ein vakker dag kjem eg og besøker butikken din♥

Ha ein fin seinsommer kveld!!

Klem Anita

Beth sa...

Ååå, såå mye fint?
Jeg leter fremdeles etter et stoff til min gamle krakk som skal males. Roser på lys bunn, har du noe sånt i butikken din?
Da hadde jeg blitt såå glad!

Simones Country Home sa...

Heia.

Så fint det ble hos deg. ;o) Å masse fint du har fått inn i butikken.

Lykke til med barna i morgen.

Natti natt

Simone ;o)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå du har så amsse fint hos deg... heldig som bare kan hente noe nytt og fint og pynte med...hihihihih...

masse fint i by\utikken din også..

her gikk første skoledag veldig bra... de var fornøyde alle sammen...og det er bra..

ha en fin dag..
klemmer =)

June J. Larsson sa...

Her virkelig bugner det at fristelser!! Synd du holder til såpass langt unna. Dvs...det kan hende at det er bra - bra for lommeboka mi!! ;))

Ha en fin torsdag!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

english-style sa...

ŚWIETNE ZDJĘCIA SUPER KUBECZKI JA POPROSZĘ SKLEP INTERNETOWY ABYM MOGŁA KUPIĆ TO TEŻ W POLSCE.
POZDRAWIAM
http://english-stylecom.blogspot.com/


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!