fredag 13. august 2010

Mitt hjem i kveld!

Det begynner å bli mørkt utenfor!
Tente lys og en herlig bok...

Koser meg inne, det nærmer seg høst!! Syns høsten har sin sjarm!

Har å flyttet om igjen!! (overrasket???)
Hadde besøk av Linn fra huset i forrige innlegg!!
Hun har dekorert litt sammen med meg!
Jeg ser meg blind av og til og trenger ofte inspirasjon!
Her ett quiltet teppe som duk! Genial.. lett å vaske og trenger ikke å strykes! (Mange tepper til 30% i låvebutikken!!)
Stuen i kveld!

Her er det ett nytt teppe som ankom låvebutikken i går fra Green Gate! Nydelige farver!
Ser det ikke så godt, kommer med bilde senere!!
Rund bordet kommet på stuen igjen!!

To lysestaker, kjøpt hos Anniche på Annas rom! Nice!
Madonna fra låvebutikken!

Litt dekorering i gangen! Denne skal pusses opp snart! (håper jeg!!))

Ønsker alle en herlig helg!
I morgen åpent fra 12-16;))
Velkommen innom!

12 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så fint vennen :)
Nydelig med lysestakene i vinduet - her er det ikke tent ett eneste lys eller noe , bare sløøøøve i sofakroen i kveld .
Ps det er da ikke høst ennå tjora , fysj , hehe.....

Lillians Tanker sa...

Så hærlig det er hos deg, det var ikke dumt å bruke et quilt teppe som duk, kanskje det er en ide som kommer i huset her en gang også:)

Håper du får en fin helg

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg☺
Tydeleg at hausten er på veg ja, det mørknar tidleg om kveldane. Koseleg å tenne lys☺

God helg☺

Klem M♥

My home is my Castle sa...

Kjempekoselig og så flott hos deg :)
her har jeg og tent masse lys ikveld :)

Ha en god helg
Klem,Kari

Anitas hus sa...

Så mange nydelige bilder. Så jo så kos ut hos deg i kveld:)
Jeg kjenner meg godt igjen i det å se seg blind og da er det kjekt å kunne få litt inspirasjon.

For ett nydelig hjem venninnen din hadde også. Jeg bor kun 30 min. unna Skien og begynner på skole der på mandag;) Du må be venninnen din om å opprette en blogg, er sikker på at hun har mye å dele:)

Ha en fin helg Christina!
Klem Anita:O)

Randi sa...

Heia Christina!!
LEKKERT LEKKERT er/var dette !!!
Du har det så fint heime hos deg!!
Å dei t-lysestakane du har kjøpt deg var kjempe fine!!Ja men da skal eg fortelle at eg har brukt "teppe" som duk før eg,hihihi Å det er så tøfft!!
Ja du....fy flate så lekkert var hos ho Linn,WOW....det var dama med god smak og knall tøff stil!!!
Send ho hit ein tur og du;)))
Men du....Sei meg,er det dette som er den boka eg reserverte hos deg for lenge lenge sidan,eller???:))
Men no er det natta her,må blåse ut eit hav av stearinlys først:))
Klemmer til deg!

Franske drømmer sa...

Du har et så vakkert hjem! Like fint uansett hvordan du møbelerer ;-) Fine møbler og herlige detaljer. Du er dyktig!
Klem

Hulda sa...

Så koselige kveldsbilder. Fint stemningslys i stua. Ser du koser deg med Lev Vackert du også. :)

Beth sa...

Koselig med levende lys, men jeg kan ikke fordra mørketiden.
Jeg trives aller best da det er helt lyst både ute og inne og jeg tviholder på sommeren enda litt...

Mitt hvite hus sa...

Så koselig stemning hos deg...

elsker masse levende lys....

og du er riktig så flin k å lage det koselig rundt deg =)

ønsker deg en fin kveld..

Klem Kertsin

June J. Larsson sa...

Gjør da ingenting om høsten kommer og man må trekke innomhus når man har det så vakkert rundt seg som du har!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Litt a` hvert sa...

Masse lekkert du har, driver selv en interiør butikk på jeløy, Moss hvor jeg pusser opp nytt og gammelt, har mye Shabby chic, redesign osv. Veldig spennende)) Morsomt å følge med andre der ute også))


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!