torsdag 12. august 2010

Har så mye å fortelle..

Endelig hjemme etter 8 dager på tur!
Vi har vært i Oslo-Kr-sand-Oslo siden tirsdag forrige uke og kom hjem i kveld!
Hjem kjære hjem!
Har vært hos min søster med familie og kjære Anniche (Annas Rom) med familie!!
Nydelige dager og masse inspirasjon! Kommer snart med bilder!!
Dårlig med blogging da jeg nesten ikke har hatt nett!!
Her er en liten smakebit av de 34 kassene som pakkes opp:

Masse varer har kommet til låvebutikken mens jeg var borte!
Skal ta bilder snarest!!
Mamma til Anniche, Inger Bente har laget vakre kort som selges i låvebutikken! Disse er spesielle og helt unike!
Hun laget vakre kort til min datter som fyllte 13 år mandag med bilde av henne!
Skal lage innlegg av turen i morgen!
Nå er det natta!!

3 kommentarer:

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Koselig med så mange kasser som venter på deg da! Var en tur innom forrige uke, men fant bare noe på salg...hi hi..Har lyst på så mye, men er ikke inspirert når jeg bare må pakke ned igjen i kassene. Så får vente til jeg flytter! Da blir det gøy å handle!!
Klem

salige lavendel sa...

Bare innom for å si hei på deg =) Lykke til med å pakke opp alle kassene, det er spenende med nye varer!! Ønsker deg en fin kveld.

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Moro med masse nye varer!
Ønsker deg en riktig fin helg:-)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!