fredag 31. desember 2010

Året som har gått! 2010

Ett lite sammendrag fra året 2010 på Skogheim og i Låvebutikken!
Januar:
Etter at julen er ute...
Februar:
Mars:
Påbygg er under planlegging.... Sånn så huset ut i 2004:
April:
Påskepyntet.. Og stuen før start av påbygg!
Mai:
Rett før veranda ble revet....
Juni:
I full gang!

1.juni flyttet vi butikken fra 16 kvm til 42:
Mine gode medhjelpere under prosessen...
Juli:
Stuen endelig ferdig:)
Og påbygg før maling og verandabygging!
August:
Og vi var hos min gode venn Anniche m familie i Kr.sand:))
Her feirer vi 13 årsdagen til min eldste datter som Anniche hadde stelt i stand!
Lunsj, shopping og til slutt fotoshoot hos en kjempeflink fotograf..
En uforglemmelig dag for Sunniva!
September:
Saueskinns dilla!!! Kjøpte meg nydelige skinn fra nabogården! Kvalvik gård.
Oktober;
Julen hadde kommet på plass på låven...
November;
Julen og hele butikken ble flyttet på 2 dager til nytt lokale i Ørnvika!!
Noen av de beste avgjørelsen jeg kunne tatt! Meget godt mottatt av alle kundene og mange nye kunder har kommet! Super fornøyd med lokalet og parkeringsmulighetene!!
Hele vinter har bestått av kulde og is ,så nå er tilkomste for kunder og varer perfekt!! Samt veldig lett å finne frem!!;)) Gleder meg til å fylle opp varer i nye Låvebutikken!
Desember:
Travel måned , men det er det jeg liker!!
Forandringer på badet ble det:
Og nye stuen ble pyntet til jul:)

Med dette innlegget vil jeg ønske alle lesere og kunder ett:
GODT NYTT ÅR!!!

Håper dere vil følge meg videre!!
(Ps: Skal være litt flinkere her inne fremover med bilder fra butikken og hjemmet:))

Ha en herlig feiring så blogges vi i 2011:))

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

En flott tilbake blikk på et fint og innholdsrikt år..

Ønsker deg og dine et Riktig Godt Nytt år,.

Klemmer =))

h.espe sa...

Så flott kavalkade!!!

★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛

Tusen takk for all inspirasjon du har bragt inn i blogglandia i år - gleder meg til å følge deg videre i det nye året!!!

Ønsker deg en flott nyttårsfeiring, og så sees vi i 2011 :o)

Stor klem fra Hildegunn

Solveig (Svingenslillehus) sa...

En herlig kavalkade fra Skogheim! :)
Koste meg med bildene!

Godt nyttår til deg og dine!
Klemmer

Chic - Romantique sa...

Åh, for et nydelig bad du har! Her hadde jeg definitivt funnet ro i badekaret :)

Flotte bilder fra et flott bloggår. Godt nytt år til deg! Gleder meg til å se hva du har å by på i 2011 :)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!