søndag 26. desember 2010

Vårt julehjem...

JUL!!!
Endelig juleferie...
Her kommer noen bilder og endelig ett innlegg fra meg!!
(..tatt juleferie fra nesten alt!!...)
Dagene flyver avsted og vi koser oss masse med familien!!
Fyrer med ved og tenner lys hele dagen!
Kjøkkenet:



Veldig glad vi bygget på stuen i år...
For det var lettere å plassere juletreet i en normal størrelse...




Barna nyter sine gaver og koser seg hele dagene i pysjen!



Livet er herlig:))

Badet:
Hallen:
Mannen og minste jenta i huset nyter et varmt bad i - 10 grader!

Ønsker alle ei fortsatt nydelig jul!!
I morgen er gutten i huset 11 år:) Så da blir det feiring!!
Juleklem fra meg!

Ps: åpent hele romjulen 13-15. (Nyttårsaften: 11-13)
Alle julevarer og klær -50%.
Velkommen innom!!!

10 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott det er hos deg. Virkelig nydelig med alle vinduene i stua. Vakkert, og så koselig julepynta. :) GOD JUL!

Ainosofia sa...

Incredibly beautiful photos.
Breath away ... ;)

AS (Finland)

Anitas hus sa...

Nydelig julehjem Christina. Du har det så utrolig koselig:)Jeg har kost meg med alle de fine bildene.

Ønsker deg en fortsatt fin jul!
Klem, Anita:O)

Karin sa...

Helt alldeles nydelig! Sååå flink du er!

Karin

Solveig (Svingenslillehus) sa...

NYDELIG, Christina!
Nyt romjulsdagene!
Klem

fialka012 sa...

Velmi krásné...

Silje Mari sa...

Jeg må bare slenge meg på å si at det virkelig er nydelig hos deg! Og alle de lekre vinduene bare gjør det helt perfekt! *ønskesegsånne*

Beth sa...

Et nydelig julepyntet hus du har.
Nyt disse koselige juledagene...

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei!
Så koselig det ser ut hos deg, skjønne bilder. Veldig fint et julehjem.
Klem

Guttemamma sa...

Nydelig i hver en krok hos dere!! Gratulerer med "elvisen" også! Og fortsatt god jul!
klem♥


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!