søndag 5. desember 2010

Ny header!

I dag har jeg hatt søndagsåpent, så koselig dag på jobb med stemningsfulle kunder og snø i lufta!!!
Da jeg kom hjem fikk jeg min eldste datter lage header til meg, hun er sååå god på sånt!
Her er den:
Hennes blogg her :
Denneuken hadde hun jobbskygging igjennom U-skolen, da var hun en hel dag i låvebutikken!
Så dyktig og vet hvem som skal bli min ekstra hjelp etterhvert....

Ønsker alle en herlig ny uke og adventstid!
Husk kveldsåpent til 21 mandag, tirsdag og torsdag:)

Klem fra meg!!

4 kommentarer:

Blonder og perler sa...

Kjempefin heading!

Synd at det er så langt til butikken din, ellers skulle jeg ha tatt meg en tur..

Ha en fin kveld.

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)

Den headeren var kjempe fin!
Mi eldste har laga min og;)

Såååååå flotte,stemningsfulle og inspirerande bilder frå heimen din♥

Takk for gode ord♥

God ny veke:)


Klem frå Astrid

Hege sa...

Så flott den ble!! Flink jente du har:)

Håper du har hatt en hærlig
2.søndag i advent, det har vi!

Huset vid ån sa...

Åh, Din header är ljuvligt fint....

Ha en bra dag!
Julkramar Therese


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!