torsdag 16. desember 2010

Forandring på badet:)

Endelig ett innlegg!
Ting tar tid med bloggingen for tiden!
Travle tider og godt er det!
Har lenge ergret meg over dette lille rot skapet!!!
(før:)
Og har lenge hatt en sengehimmel liggende!! (Låvebutikken!!)
Nå i kveld når mannen kom hjem hadde jeg planen klar!!! (Overraskende for han!!)
Denne er fra en av de største leverandørene jeg har i Låvebutikken, Jeanne d`arc living!!
Trenger ikke bare bruke sengehimmel over en seng vel?!
Syns det ble bra!!
Badekar brettet fra JDL og koselig magasiner derfra passer godt inn!
(lykt fra Riveria Maison, Molde!)
Så fornøyd!!
Ønsker alle ei nydelig førjulstid!!

Adventsluke 17:
Maileg nisser 20% og maileg julekalendre 50%:))

Velkommen innom i morgen 11-16:))

9 kommentarer:

Unknown sa...

Så lekkert! Kjempegod ide;)

Beth sa...

Såå romantisk og fint?
Du ønsker deg bare en masse krukker med badeskum til jul du da så du kan tilbringe fridagene i badekaret?

Sivs verden sa...

Kjempefint!!:)

Har du åpent på lørdag (18)?

Klem

tinemor sa...

Det ble kjemplekkert.
Skikkelig romantisk
Her skal det nok bli godt å synke ned, når julestresset er over, tenker jeg ;-)
Klem

tinemor sa...

Det hadde jo vært superkost da!
Jeg er desv ikke i butikken om lørdagen, men det er Far :-)
Jeg jobber i morgen og søndag.
I helgen har vi åpent 12-16, og adressen er NONNEGT. 25, på Møllenberg, ovenfor Solsiden
Hjertelig velkommen!!!!
KLEM

Moccashusblogg sa...

ÅÅÅ kor koseligt helt misunnelig ej no. Kjempe fint var det =) Klem fra Monica

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så fint det ble... fikk lyst å gjøre litt forandringer på vårt bad nå...men det får vente tror jeg ..

ha en fin førjulstid du også...sikkert travelt for deg nå..

klemmer =))

Prinsessen paa erten sa...

knallfint!!!

Linda sa...

Det var det vakreste jeg har sett, ordentlig nydelig:)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!