søndag 19. desember 2010

Julehuset på Skogheim!

I dag har jeg vaska gulvet og pynta tre!!
Etter jobb i dag dro jeg på ett lokalt gartneri;) (Myren gartneri, super service!!)
Der fant jeg dette treet og det var så tett og nydelig!!! Akkurat som jeg liker!
Barna har pyntet det i kveld... så koselig!!
Nå er det jul i heimen! Svibler, Asalea og julederkorasjoner på plass!
Tente lys og mandariner!!
Kos og gleder meg til en juleferie i hele 5 dager;))
Luke 20 har jeg 30% på juletrepynt... Åpent 14-21 i morgen!

Ønsker alle sammen en herlig førjulstid!!
Velkommen innom låvebutikken!!
Mandag og tirsdag 14-21
Onsdag 11-16
Lillejulaften 13-17
Julaften stengt:))

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Du har det bare sååå koselig og flott !!!

Ha en fin uke du og :)
Klem,Kari

Ruths datter sa...

For en lekker julestue. nesten sånn at jeg får lyst å stige inn. Ønsker deg og dine en herlig jul.
Klem

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så stemningsfullt hos deg..

nydelig pyntet... ja som andre sier her... her får man lyst å komme inn å nyte...

ønsker deg en fin uke mot jul

Klemmer 0))

Livy sa...

Nydelig Christina!!!
Ønsker deg noen fine førjulsdager! Klem fra Livy


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!