mandag 11. mai 2009

Da er varene på plass!!

Har pakket ut varer nesten hele dag! Har fått mye påfyll og nye varer!

Green gate utvalget er nå stort!

Har tatt inn en hvit tunika også, den var så søt.


Beige serien er på plass!

Nye tekstiler til lavendel serien og lys i matchende farver!

Sølvfat...

Litt av hvert!

Til vaskerommet og en hvit hylle med knagger!!

Denne staken er ny samt osteklokken.

Her bugner det mere enn noen sinne!!

Lykter til å henge på knagger..

Madonna, sølvfat, t-lysholdere og sølv staker!!


Holder på å forberede meg til 17.mai. Lille gullet til tante kommer på besøk og feirer sin første 17.mai!


To innlegg på en dag! Måtte bare vise dere det som kom!!
Ha en fin kveld alle sammen!!
Klem fra

20 kommentarer:

My little footprints sa...

Så mye fint du har fått inn Christina! Well done ;) Nå får du sette deg ned i godstolen med bena høyt hevet og en varm kopp the, det gjør nok godt for en sliten kropp ;)
Klem Beth

MariMaja sa...

Så mye lekkert det var i butikken din! Synd du ikke driver nettbutikk, men hvis jeg på dine kanter en gang, vet jo aldri, så tror jeg nok jeg må innom deg ;)
Ha en fin uke
Klem fra Maja

Unknown sa...

Sååå fine ting fra Green Gate. Hyggelig å se at du selger boken vår...håper den selger bra.
Klem...Ellen

Englefryd sa...

Her var det jammen mye flott.

klem

silje-sin sa...

Så mye lekkert!! Tror jeg kunne gått rundt (og shoppet:)) i flere timer:) klem fra silje.

Unknown sa...

Sukk! Så mye fint! :)

Randi sa...

Heia Christina!
WOW....eg gaper ikkje igjen,dette er berre rått og flått:-)))Masse der som eg kunne tenkt meg ser eg;))
Håper salget går så det suser!!
Å du verden,får du besøk av lille prinsen "din" til 17 mai,so kjekt da!! Kos dokke godt!!
Men du,måtte vergudane våre slå til med den sola dei lover oss no da:o):o)Da blir ALT enda kjekkare!!:)Smakar ikkje så godt med is ute når det er 7+ gr du:o)..hutte meg tu!Slappe av og kose deg i kveld no da!
Klem frå meg,Randi

Anonym sa...

Oi oi her va det mye snadder ja:) Tror nok at jeg må ha ei osteklokke til å ja, var lekker den du fikk i dag:)

Stor sjans før at visa kortet går varmt på fredag ja:)

Ønske deg ei flott uke videre:)

Livet i byen sa...

Ohhhh my GOD!! Så mye fint! :) Kanskje like greit at jeg ikke bor i kr.sund! Hihi..

Ha en flott kveld!
Klem fra
din navn søster

Christina sa...

Gman = Sissys hus! hahahhah..

Anneli sa...

Åhh..så mye lekkert <3
Nå skulle jeg gjerne ha vært litt nærmere butikken din, eller kanskje ikke lommeboken er helt enig i det.. (:
Lykke til med salget.
Ha en flott uke!
Klem fra meg <3

Kristins Hus sa...

hei
Ja, de får prøvd seg, stemorene nå. Ligger flate her nå... :-(
Takk for det! ta gjerne turen innom for å se på hagen, hvis du er innom Bøfjorden ;-)
K

Balke gård sa...

Hei!

SÅ mye fint, hit skal jeg ta med meg søstera mi og komme når jeg skal hjem til Molde i sommer;-) Da blir det omsetningsrekord er I redd:-)

Klem, M

Interiør 63º N sa...

Hei Christina :O)
Masse fint og nytt hos deg ser jeg :O) Skulle vært innom deg en tur igjen, men tiden strekker ikke til bestandig og så er ikke formen helt på topp.....
Likte veldig godt tunikaen, den ser virkelig fin ut :O)
Lille prinsen var også virkelig skjønn :O) får nesten lyst på en liten igjen, når en ser slike, men bare nesten ;O)

Ha en fortsatt fin tirsdag

Kirsti

Josefine sa...

Heisan...så stort utvalg du har i greengate,...helt imponert!
Ha en fin kveld, klem

Albertines verden sa...

Heisan. Ser du har mye av Claire white, jeg er helt ribba, og det er jo ikke noe mer å få tak i. Solgte siste rest av asjettene i går. 2 kopp og skål igjen. Synd det blir borte, vakkert og populært som det er. Har ikke bestemt meg for noen utenlandsmesse ennå, må vel begynne å tenke på det nå utover, ja. Ellers synes jeg vi bør få til en lunsj på Lillestrøm i August? Vi har helt klart ganske så lik smak, ja. Fortsatt fin uke!

Kristine sa...

Hei:)
Kjempe fin blogg du har og for en butikk!!! Eg elsker det prikkete porselenet! Kor holder du til? For eg skulle gjerne vert innom å sett!
Ha ein strålende dag
Mvh Kristine

Huset på toppen sa...

For en velfylt butikk du har Christina:) Masse Greengate!!
ha en fin uke videre,her planlegger jeg også til 17 mai!
Klem Linda

Anonym sa...

Så masse fint du har i butikken din!:) Var masse jeg fikk lyst på, synd du ikke har nettbutikk...
Fin blogg:)

Kristin sa...

Hei!
Så mye nydelig du viser her!!! Har ruslet rundt lenge nå, men nå må jeg lukke pc'n....skal på jobb... Kommer defintivt tilbake. Legger deg til i min liste:)
Og en tur til deg bør vi få til, Bor litt unna, men ikke lenger enn at det kan være en fin tur å ta. Og nå når jeg har sett disse flotte bildene av butikken din da MÅ!!! jeg opp. Du har masse lekkert jeg kan ta med meg hjem.
Ha en flott uke videre!!
Klem Kristin


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!