lørdag 30. mai 2009

Ett lite innlegg fra meg..

Fra morges kvisten ( 05.30) sitter jeg her med ett innlegg fra Ikea turen. (som jeg syns er noen slitsomme turer, her gjelder førstemann til mølla!) Opp kl 06 for å rekke å komme til 10 da det er kun 3 stk i lagerbeholdning! Man kjører ikke 3 timer og ikke får det man "vil" ha!!
Her hadde vi spisestue tidligere. Den ble så alt for sjeldent brukt da vi har stor spiseplass på kjøkkenet...

Juhuuu... Enda mere ektorp!! Ikke er den bare fin, den er helt utrolig god å sitte i!

Var på klubb hos ei venninne i går som hadde nydelig syrin!

Stuen ble mye lysere og mere igjennomført! En venninne kjøpte spisestuen og var veldig fornøyd med den!

Nytt bord fra Nomi. Lite søtt salongbord.

Har veldig sansen for brunt fortsatt men.. hvitt er lyst og rent.

Nå er det en hvit tråd igjennom hele..

Og så var det disse Frigo kurvstolene da!! Jeg ringte onsdag kveld for å sjekke om det var igjen på lager, men som jeg fryktet så var det tomt:0( Vi dro da for disse to 2-seterne.

Tok ett overblikk mens vi fant sofaen og skimtet 5 stk kurvstoler! Skal si dere jeg var ivrig på å "gribbe" til meg 4! Utrolig glad for å finne det man trenger når man først tar turen helt dit! Så jeg har vært vill på ikea!

Håper alle sammen får en nydelig pinse! Her skal vi kose oss hjemme og nyte dette fine været!
Endel nytt ankom låvebutikken "igjen" i går!! Så jeg skal ut å jobbe om ikke lenge!
Nyt helgen alle sammen!!
Klem fra

16 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Heisann og godmorgen:)!

Du, hvor finnerjeg link til låvebutikken??

Fortsatt go pinse:)

Mitt hvite hus sa...

God morgen O=)

Så utrolig kosleig du fikk det i stuen din... salonggruppen din ble så fin...
Og de kurvstolene.... kjempefine... ønsker meg slike jeg også=)

Nyt pinsen...vi skal også være hjemem og kose oss...grille..slappe av og sole meg...
Klem O=)

Lenas hjem sa...

Hei.

Jeg må bare bøye meg i støvet for deg...hehe...du har et virkelig inspirerende pågangsmot!!
Det ble kjempeflott hos deg med ny Ektorp! Nydelige gardiner du har i stuen, selger du dem i butikken? Kunne virkelig tenkt meg slike.

Klem fra Lena

Berit T sa...

Rett og slett nydelig, sommerlig,lys,lett og romantisk!

Jeg har ikke flere bøker i den størrelsen du vil ha, beklager. Men kan lage i størrelsen 10¤15 visst det er i orden?

Ha en flott dag videre.

Kristin sa...

Hei!
Turen på 3 timer til Ikea er vel verdt tiden når resultatet blir så nydelig!!
Dette blei lekkert og stilig. Og så fint det ble å se fra kjøkkenet og inn i stuen.
Heldig med kurvstolene. De får du helt sikkert nyte denne helgen:)
Ønsker deg en riktig god dag, (kanskje du kan luske deg ut i ny og ne når du er på butikken;)...)og en nydelig pinse!
Klem Kristin

Anonym sa...

Du så fint det ble. Godt du fikk skikkelig uttelling for Trondheimsturen din. Kurvstolene var fine - det ble kos i uterommet ditt. Ikke noe å si på stilen her nei. Nå er det bare 4 uker til jeg stikker nesa oppover. Håper vi ses da. Ha en riktig fin pinse Her er det allerede 30 varmegrader, så jeg sitter i bikini og blogger litt innimellom. Kos og klem fra Be

h.espe sa...

Hei Christina!
Så flott det ble hos deg - nydelig før, og enda nydeliger nå...:o)

Selvsagt skal jeg lage skilt til deg. Du hører fra meg. Nå må jeg nemlig pakke sammen pc'en, og få meg ut og nyte det flotte været.

Ønsker deg en supergod pinsehelg - nyt dagene!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

Det er shoppedamen sin det!! Om mulig enda finere hos deg enn før:-)

Anonym sa...

hei Christina.

Det ble kjepe fint med de nye møblene. Det ble fint der de gammle kom også he he.
God pinse, hilsen Marie

Christinas låvebutikk sa...

Hei Marie!
Ja vi ble begge fornøyde! Artig det!! Skal bortom å se hvordan det ble etterhver!
Ha ei fin pinse du å!!
Klem!

Monica sa...

ååå har de så fine kurvstoler på ikea... de var nydelige:) åsså så lys og lekker og gjennomført stuen din var nå, helt herlig!! har også sååå utrolig lyst på ektorp og fikk ikke mindre lyst på nå! Er det mulig å ta trekket av å vaske? klem monica

Anita sa...

Hei Christina!

Ble lekkert med nye ektorp sofaer.
Syns bordet så kjempefint ut,kan det bestilles gjennom deg eller? Hvis det går,hva er pris og mål på bordet?:)
Ha en fin pinsehelg!

Christinas låvebutikk sa...

Hei Anita!
Send meg en mail for priser du!
Ha en fin dag!

Strandly sa...

Hei
Disse kurvmøblene er så fin. Håper de kommer inn igjen på Ikea.

Mye fint du har i butikken din.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Sååååå fint det er blitt vennen :)) Du er flink!!

Anna Lisa sa...

Godmorgen.
Nydelige bilder du viser. Så fint og kvitt.
Takk for veldig hyggelig helsing hos meg:)
Ha en fin fridag
Klem


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!