lørdag 2. mai 2009

Før og etter... Skulle ikke mye til egentlig!!

Her er huset i februar... Gusj! Trist å se!

Og nå... Men det er ikke ferdig enda! Må ha ett strøk maling og noe snekkering igjen! Men bra det blir det!

Ansiktsløftning på denne siden! Det trengtes!!

I morgen er det konfirmasjon og jeg skal endelig få bruke min bunad igjen! Gleder meg, kjøpte den i fjor og bruker den for 4 gang allerede!! Får hvitt forkle til 17.mai...

Skjorta har vært hos mamma til vask, jeg tør ikke selv!! Er redd for å ødelegge den!! Så da er det kjekt å ha ei mamma som kan alt!!

God helg og start på mai alle dere!!

Klem fra

22 kommentarer:

Unknown sa...

Det forandret jo hele huset! Så fint det har blitt:)

Nydelig bunad! Det er så deilig å ha det:) Da slipper man liksom å bekymre seg over hva en skal ha på seg på sånne anledninger.

Ha en fortsatt koselig helg.
Klem Linda

Guttemamma sa...

Ble virkelig flott!! Ja,er det ikke utrolig stas med bunad,fikk min for tre år siden og gleder meg som en unge til å ta den på!! Bunaden din er kjempefin!!Klem

Hulda sa...

Huset er virkelig blitt forandret! Ble veldig fint med de doble dørene. Flott å få gjort noe man har hatt lyst til lenge.

Lenas hjem sa...

Det er blitt veldig fint, enig med deg om at det skal ikke alltid så mye til. Synes det "gjør" huset når det er dobbel dører... veldig vakkert.
Ps. pakken er motatt og alt var nydelig.
Go helg.

Christina sa...

Så fint huset har blitt! :)
Og flott bunad.. Må vel ta frem min egen snart! Se om den holder mål til 17 mai!

Klem fra
Christina

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så lekkert det har blitt!! :))) Jeg har en knøttegang nå, i løpet av året får jeg et påbygg på 3,5 x 2,5. Det skal bli DEILIG!! :)


Med ønske om en fortsatt fin helg, Vibeke :)

Tee of Vinnord Cottage sa...

Fantastisk forvandling!!! Flotte dører :) :) :)

Ha en super helg!

Oss på Tverråmoen sa...

Huset deres ble kjempeforandret. Skulle ikke så _mye_ til. Veldig bra :)
Vil forresten si at du har en kjempekoslig blogg som jeg besøker ofte :)

Hilsen fra landet sa...

Nydelig... hva slags bunad er det?

Cathrine Aksnes sa...

oi.. for en flott forandring. å må virkelig si at det utbygget der er av de fineste jeg har sett. godt planlagt fasade messig.. virkelig :) ha en fortsatt flott kveld.. og bunad ja... håper min skal passe i år.. men tviler litt.. :/ var tyngre tidliger da jeg brukte den er jeg er nå.. men flesket ar vel flyttet seg. av prinsipp har jeg ikke lyst å sy den ut.. men mulig jeg må krype til korset ;) har en flott rød trønder bunad... fin bunad du har også :)

Brocante sa...

Virkelig, virkelig vellykket påbygg. Lykke til med den store dagen.

Anonym sa...

Det er blitt sååååå fint - og på relativt kort tid. Vi må prøve bunader og dresser i morgen for vi skal i dåp neste søndag - til en som skal konfirmere seg om 2 år. Lykke til i morgen også får vi se bunaden med hvit forkle. Det har jeg lyst på også. Klem.

Torunn sa...

Det ble kanonfint!
:-)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Sitter i kveld å faktisk har tid til en bloggerunde:) Her går det mest i jobb, nå før 17mai, vet du:)

Takk for kommentar på headingen min! Jeg prøver meg på litt colager, jaja vi får se hvordan det blir. Er jo ikke akkurat noen kløpper på akkurat det da;)

Så flott det utbygget ble! Hærligheten for en forskjell! Så flott med både døra og vinduene. Ser vovven koser seg også, å det skjønner jeg godt:)

Ellers er det som smått vår her, ikke spesielt grønt enda, men det kommer vel håper jeg. Har vært ute i hagen i nesten hele dag å ryddet litt opp etter vinteren, så nå gleder jeg meg bare til vi får en knallsommer her;) hehe Lov å håpe!
Lyst er det i allefall, og det er godt. I sommer skal jeg ikke på ferie (tror jeg) skal prøve å få bygd gjerder og plattinger rundt huset i stedet. Alltids noe med hus vet du;)

Ønsker deg en fin ny uke!
Stor klem fra Chatrine:)

Kristins Hus sa...

Så bra huset har blitt!
Takk for fine ord og helgehilsen, forresten;-)
Jo da, vi kan være stolte av bunaden vår. Har maken selv, og dette er den fineste utgaven, spør du meg;-) Og med det hvite linforkleet, blir det virkelig et stasplagg!!
Ha en fin uke
K

My little footprints sa...

Hei!
For et fantastisk ansiktsløft! Det var stor forskjell det! ;) Er det ikke herlig å få et slikt vakkert inngangsparti? Jeg går og lurer på om vi skal gjøre om "innganspartiet" mitt, kan nesten ikke kalle det ett inngangspart ;) Det får bli med tid, man kan visst ikke gjøre alt på en gang ;)
Forstatt god søndagskveld ønskes til deg!
Klem Beth

Kristins Hus sa...

Hei igjen..
Har du fått inn flere av den hvite, store madonnaen? Dette er ikke mas;-), ville bare i alle tilfelle høre, da jeg har mulighet for å komme innom deg onsdag denne uken;-)K

h.espe sa...

Hei venn!
Huset ble bare så utrolig flott, og stor forrandring fra det som var før....

Så fin bunad du har! Jeg har også bunad, og har vel hatt min i overkant av 20 år. Synest bunad er så utrolig flott, og er bare sååå glad i min. Hva er vel 17. mai uten bunad..?

Ha en flott kommende uke Chrstina!

Goklem fra Hildegunn

Anna Lisa sa...

Hei!!
Lenge siden eg ahr besøkt deg :)
Flott fasadeforandring på huset!!!

Håpa det har gått bra med konfirmasjon i dag :)
Bunaden er nydelig.
Ha ei fin ny veke
Klem

Kristins Hus sa...

Har du fått den inn ja!!!! Den store, hvite som ikke forlder hendene, men har dem utstrakt???!!! kan bare ikke se den på noen bilder ;-)
K

Aina sa...

Blir et helt annet hus når en gjør slike forandringer, vel dere har jo gjort mye på huset så det ER jo et annet hus. Lekkert vertfall.
Badet har vært under oppussing leeenge, og så glemte jeg helt å blogge det;0)
Nydelig bunad, det er flott med bunader synes jeg også.
Ha en fin tirsdag!

Silje Mari sa...

Det ble et skikkelig fint inngangsparti:) Og mye nydelige ting i butikken-som vanlig:) Gleder meg til den dagen jeg kan komme å shoppe hos deg:D

Nydelig stilleben på trappa forresten.Likte det skikkelig godt. God inspirasjon!


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!