lørdag 9. mai 2009

Lørdags morgen-kose stund..

Jeg og min lille Sarah Kristine sto opp tidlig i dag... Solen skinner og gir energi!
Dille og duller inne med kaffekoppen i hånden! Livet er herlig!!

Bare syns det å kose seg i hjemmet er herlig!

Nyheter er på vei inn til leverandørene og jeg forbereder høsten allerede! Veldig givende, men man må holde hodet litt kaldt! Fortsatt liten butikk! (Hihi tar skjeldent hensyn til det!)

Se denne lekre lysekronen! Vakkert! Utrolig mye fint som kommer!!

Tusen takk for alle fine kommentarene på prinsen til tante! Vi skal å se han igjen i morgen!
Nå skal jeg og lille pia mi ut i det fine været! Herlig sol her i dag!
Klem fra

10 kommentarer:

Emmas Verden sa...

Ja det er mye fint i vente Christina..men nå må vi nyte våren & sommeren først ;)Jeg er enig med deg..det beste er å kose seg hjemme med familien :)Ha ei fin helg i sola..her er det surt & kaldt :(Klem til deg fra meg ;)Anne***

liven sa...

Masse fint her Christina:o)
Denne klokken i netting var jo bare så fin!!
Tenker du synest det er kjekt å dille litt hjemme....du har det jo sååå lekkert!!
Kos deg med vesla og ha en fin dag:o)

Monica sa...

ÅÅÅ så mye fint i vente, nydelig lysekrone:) Forstår godt det er vanskelig å ta hensyn til at butikken er liten, det er jo så masse fint hos ulike levrandører:) Vakre bilder du viser fra hjemmet ditt og ja dete r helt herlig og dille og dalle og bare kose seg i hjemmet og det må jo være et godt tegn;) ønsker deg en nydelig helg:) klem monica

Guttemamma sa...

Ser ut som du ikke tar hensyn til det nei...,men skjønner godt at det er vanskelig å begrense seg!! Ha en flott lørdag,klemmer fra meg

Kristins Hus sa...

Hei
Takk i like måde :-)
Ha en fin kveld!
K

Christina sa...

Masse fint!! :)

Og for en nydelig liten nevø.

Ha en fin kveld!
Klem fra
Christinas

LIVS LYST sa...

Det er synd denne låvebutikken din er så langt vekk herfra. Ellers så skulle jeg tatt en tur innom!!

Ha en fin kveld.
Hilsen L-jo

Findus sa...

Har kikka litt på bloggen din , ja her det mye fint :O) blir frista her . Ha en god vår ;O)

Aina sa...

Såååå søt, koselig å bli tante tenker jeg ja. Nydelig gutt.
Her er det tanteungene som har begynt å få unger, og jeg da...slik er det med eldre søsken;0)
Ha en fin helg!

Klem A.

Magdalena sa...

nyyyydleige bilder...
synest det var vakkert både før og etter i stua di...
men greit å forandre litt iblant...

du har en flott smak, som alltid gleder....

god klem, magny
ps! gratulerer med prinsen....


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!