torsdag 21. mai 2009

Nye varer (igjen) og god helg fra meg!

Masse nytt fra Green Gate ankom i går!! Mange forskjellige latte kopper, påfyll av det meste og denne fine muggen fra claire multi!!

Molly og spot pale blue:

Victoria og spot green/red:

Mugge til hjemlagd saft!!

Her bugner det av Green Gate...

Nye gardiner maken til de jeg har på kjøkkenet, eneste forskjellene er at disse er rimeliger;0)

Her ser dere låven (med masse rot i rundt) Skal skine når kallen kommer hjem og gravemaskinen kommer!!

Kirsebær trærne er på plass! Fanal og hengekirsebær. Gleder meg til at det blir stort!! ( Ps: jeg har aldri hatt interesse for hage.. nå elsker jeg det!!)


Denne hortensiaen hadde jeg inne, plantet den ute og vips mange nye skudd...

Min Dronning Ingrid:

Vil ønske dere en nydelig dag og ei riktig god helg!!

Tusen takk for gode ord!!
Klem fra

11 kommentarer:

Randi sa...

Heia Christina!
Å du store,du har så utrulegt mykje fint i butikken din,heile tida!Må beundre deg for at du får plass til alt inne på butikken din:)Håper du selger som berre det!!!
Ja men du,dei treea dine kjem til å super fine etter kvet skal du sjå!Eg har eit stor kirsebærtre,ja det var kjempe lite når eg planta det for 10 år sidan...berre vent skal du sjå,det blir stort ditt og.Å dei er så fine dei treea!
Håper sola skin på Frei idag og!Det gjer den her,så her bur oss på verandan heile dagane snart,kjempe kos!
Ha ein fin dag vidare,kos deg!God klem frå meg!

Unknown sa...

Nydelige Green gate-varer! :)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Greene gate er vakkert ja! Begynner å så en aldri så liten samling jeg nå:) Samler på nesten alle mønstre jeg, så går jeg ikke lei.
Ellers så er det ganske så kaotisk inne hos meg da, for ute jobber vi å da blir det jo ikke noe opprydding inne. I flere år har muren til sokkelen vært ufærdig, grå og uten puss rundt vinduene. Nå pusser vi og hvit-slemmer muren så nå blir det så fint atte!

Ha en superfin langhelg!
Klem fra Chatrine:)

Anonym sa...

Hei Christina. Du er driftig som alltid. Nye varer inn, nye trær ihagen også kommer graver'n. Hva skjer nå da? Det har blitt så kos på nytrappa di med masse plass rundt. Gleder meg til å se i sommer når vi skal oppover. Uke 27 er vi på Averøy og er du hjemme så kommer jeg en tur - og handler. Har blitt lite GG handling på meg nå gitt.. Sist symøte hadde jeg kaffe og kaker i mine nye kopper - og fat. De synes det var fine kopper og vi var inne på bloggene og så på alt det fine som finnes. Er en butikk i drammen som vurderer å ta inn GG.
Ha en fin fin helg i nordvestlandet - her har vi langhelg og skal kose oss, gjøre litt rydding og teateroppvisning med datteren på søndag.

adales verden sa...

Hei gosj så mye lekkert.
Sender du???
Har lett etter 6 lysblå polkadott koppper fra GG og fat.(sånne med høyhank)Oppi nord er det ingen i nærheten som har dem.Og to små skåler i likfarge...forhåndsinnbetaler straks om det skulle gå;)
mvh;)

Unknown sa...

Hei, Christina.
Har du sett et toalett sete i Lisbeth Dahl, som er gjennomsiktig med perler og litt speil-pynt i? Jeg er på utkikk etter ett, men det blir litt dyrt å bare bestille ett eneste...har du ett sånt?Vet du hvilket jeg mener?

Anonym sa...

Hei hei Christina:)

Masse flott som vanlig:) Kunna tenkt meg den mugga til koppene mine den var veldig fin altså:)Semder deg mail for å høre pris på den:) Passa fint her hjemme den ja:) Krysse fingrene for at du tar inn tekanna i samme mønster også:)

God helg til deg:)

Klem Kristin

Hanna sa...

Underbara bilder!
Hanna

Balke gård sa...

Hei igjen, så mye fint!!! Og blomstene er nydelige! Kos deg med hage og helg! Klem fra Marianne

Anne-Berit sa...

Hei,så mye fint du har fått i butikken din,skulle ønske jeg bodde nærmere.Hagen din begynner å bli skikkelig flott,og flott var også dronning Ingrid og hortensiaen din.
Ha en fin uke:o)

Nina i Paradiset sa...

Det må være enormt mange på Frei med Green Gate-serviser i skapet, sånn som du omsetter!! ;)
Kjempegøy!

Så kjekt at du er bitt av hage-basillen da! Selv er jeg nok en hagenarkoman... Vært og hamstret litt igjen i dag. *Glis!*

Nå har jeg bare en lite hvil før jeg skal ut å gjøre klart ett nytt bedd for planting. Nesten ferdig med det, så jeg gleder meg.
Fylt syrin og Ausin-roser + to pioner skal dit. Noen revebjeller og en rododendron kommer sikkert dit også, kjenner jeg meg rett...

Ha en flott dag!


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!