onsdag 20. januar 2010

Atter en fin vinter dag!


Over halveis i januar allerede, tiden flyver alt for fort!!
Men det går mot lysere tider og planene står i kø i hodet mitt!
For en stund siden la jeg ut tegningene for stuens påbygg ! 10 kvm er tegnet inn på den veggen til høyre på bildet... Fra 21 kvm til 31 kvm vil utgjøre mye!!

Ble med på Nib på badekonkurransen!
Jammen kom linken min og bildet fra badet på siden deres!!

Her skal det forandres til sommeren!!

Litt lysere tekstiler må til!!
Dette kommer til låvebutikken!!

Og dette vil nok passe!

Jeg syns Jeanne d`arc living er akkurat den stilen som passer til meg!
Det gjenspeiler seg i butikken!
Har bestilt utrolig masse nytt, mye er på god vei og ventes inne veldig snart!
I dag har jeg bestilt herlige blondeduker, løpere og kapper!!
Ønsker alle en nydelig onsdag!
Klem fra meg!

11 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så herlig å få 10 kvm ekstra stue:)
Å badet ditt er herlig! ;)
Har også tenkt på å bruke JDLs tekstiler på badet til sommeren!
Det tror jeg blir landlig, lyst og fint! Tror også at vi har litt samme smak! Artig det da.. masse fint du har bestilt i hvertfall!

Ha en fin Onsdag!
Klem Solveig

Hilde Heimdal sa...

åsså såååå koselig stue og bad og alt var jo helt perfekt jo :)))

Prinsesse Elin sa...

Syr og syr;)

Simones Country Home sa...

Hallo.

Du har så lekkert bad assa. ;o) Ser du har malt den du har vasken i hvit. Ble kjempefint.

Ha en fin dag.

Klem Simone

Anonym sa...

Nydelige bilder:)
Ønsker deg en fin dag
Klem Nina

Mitt hvite hus sa...

10 kvm utgjør ganske mye det... blir spenennde å følge med ...

Nydelige bilder...

Klem Kerstin

Christine Louise sa...

Såååå lekkert :) Elsker stilen din :-)

Ruths datter sa...

Du har det jo bare så fint og delikat.Supert.
Klem

salige lavendel sa...

Det badekaret var jo en DRØM!!!!

Jeanette sa...

Hei kjære du!
Nydelige bilder!
Har en liten ting til deg inne hos meg:)
Klem J.

Janne Karin sa...

Så fint du har det hjemme. Behagelig og koselig atmosfære. Du er Virkelig flink med interiør. Klem...


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!