lørdag 16. januar 2010

Velkommen inn til meg i kveld!!


Her er noen bilder av butikken...
Masse green gate påfyll før jul!
Herlige farver nå mot vår og sommer!

Mye fra jeanne d`arc er kommet og mye mere kommer snart!!
Ny eføy....

Har bestilt meg kort og gavekort med Salige Lavendel.

Utrolg vakkert!! Gavekortet er designet med samme stil som butikken og med navnet på!
Kommer tilbake med bilde!!

Her er min kaffe og tea oppbevaring...

I går kom kaffemaskinen som jeg skal ha i butikken!

Den kommer fra Zinzino og kan bestilles vi meg..

Ny plante på kjøkkenet, nydelig rosa hortensia!

Lørdagskveld og kos med familien!! Masse tente lys!

Disse lyktene her er bestilt i hvitt og sort! Hadde besøk fra SIA her om dagen!! Jeg bestilte da sølvfat, hvite fat ,rammer, krukker til tea, sukker og kaffe, lys, servietter og masse avskårne nydelige peoner, roser og hortensia!



Før helgen kom vakre hjem! Utrolig fint denne gangen!!





Her er koseklumpen i huset! Vår tibetanske spaniel!

Det blåser her i kveld! Koselig å ha ett varmt hjem å være i!!
Ønsker dere alle ei strålende helg videre!!
Takk for koselige kommentarer!!
Klem fra meg!

10 kommentarer:

Hulda sa...

Hunden deres er jo bare så skjønn! :) Flotte ting du viser, her er det mye å glede seg til framover, mye flott å se i butikkene. :)

Anitashems sa...

Her var det mange fine bilder og veldig mye fint!
Hunden er kjempesøt. Vi skal få hund til våren og det gleder vi oss veldig til.
Ha en fortsatt god helg.
Anita:-)

Beth sa...

Alltid like koselig å titte innom siden din, mye fint å se her...

Og en søt liten hund har du også?

God helg til deg og dine!

Anonym sa...

Her var det masse flotte bilder:)

Masse fristelser fra butikken, liker GG veldig godt. Håper påskeeggene fra ditt forrige innlegg er kommet inn:)

God helg....

Christinas låvebutikk sa...

Hei Anonym!
Takk for det!
Eggene kommer denne mnd så følg med på blogg!
Ha en nydelig helg!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig stemning hos deg, Christina! Kos deg.
Så nydelig en hund!
KLem

Anonym sa...

Hei mye fint i butikken ja. Innom for å ønske dere en fin helg. Her har det vært overskyet i dag og det drysser fra tåka - så det blir is på bilrutene. Vi koser oss inn med masse tente lys vi og.
Klem Britt Eva

SofiesRom sa...

masse fint i hje og butikk.
Nå er det snart ny messe på lillestrøm, bi spennende å se hva dere butikker får av nytt...
God tur til Oslo, skulle gjerne vært der. Men nå er jeg jo slutta på butikk.
Klem wenche

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så fine bilder da!. :o)

Det ligger en utfordring til deg på bloggen min. ;o))

Ha en knall dag.

Klem Simone

AB sa...

hei hei, like mye fint som alltid hos deg. Men jeg falt spesielt for den til å sette oppvask i, sort. har du flere av denne??


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!